Student123456 Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hei! Vi hadde satt stor pris på om du kunne sette av ca 2 minutter til å svare på denne spørreundersøkelsen! Undersøkelsen er og forblir anonym. På forhånd tusen takk https://bino.qualtrics.com/jfe/form/SV_1B8RslbrN0hOLfD Lenke til kommentar
K N Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg hadde satt pris på å få litt mer info før jeg svarer. F.eks hvem dere er, og hva oppgaven handler om osv.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg tok undersøkelsen, og har noen synspunkter: Bærekraft som ord har ikke nødvendigvis så mye å gjøre med sosioøkonomiske utfordringer, ei heller hvor "ren" energien er. Man kan til og med argumentere for at bærekraft ikke har så mye å gjøre med biologisk mangfold. Resultat: jeg huket ikke av et eneste punkt her. Ingen selskaper er opptatt av å konkurrere "rettferdig", det er en sikker oppskrift til konkurs. Målet med konkurranse, både på fotballbanen og i arbeidslivet, er å vinne. Resultat: de aller fleste kriteriene var jeg veldig uenig i. Med mindre man har jobbet i eller med en av bedriftene dere spør om vil man ikke ha spesielt god kjennskap til dem. Resultat: de aller fleste var jeg veldig uenig i. Rangering av bedrifter på den måten dere ber om er svært vanskelig, dere kunne med fordel ha kokt det ned til enklere A/B-spørsmål: Tine eller Q-meieriene? Er Q-meieriene bedre eller dårligere enn Kiwi? Resultat: jeg er ikke sikker på om jeg satte opp lista i "riktig" rekkefølge. Totalt sett lurer jeg egentlig mest på hva dere ønsker å skrive om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå