AfterGlow Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Jedi Fallen Order får sin egen live-sending om få dager.Titanfall-utviklerens Star Wars-spill skal snart vises frem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Dette er jeg veldig spent på Får uansett håpe at dette er det siste Star Wars spillet som vi ser i fra EA sitt hold..på tide å la Star Wars lisensen få vandre videre tenker jeg . 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hype! hadde vært konge med et bra star wars spill igjen! Vet man noe om dette i det hele tatt? FPS? MP/SP? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Absolutt rette folka som står bak dette. Jedi Knight spillene tror jeg har vært en av mine favorittspill gjennom tidene, ihvertfall med tanke på multiplayer. Så hvis dette blir Jedi Knight: Academy bare i 2019 format så kommer jeg til å glise bredt. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Absolutt rette folka som står bak dette. Jedi Knight spillene tror jeg har vært en av mine favorittspill gjennom tidene, ihvertfall med tanke på multiplayer. Så hvis dette blir Jedi Knight: Academy bare i 2019 format så kommer jeg til å glise bredt. Tenker som så i de baner jeg også Jeg driver forøvrig å spiller igjennom Republic Commando på One X om dagen, og storkoser meg! Spilte aldri dette spillet når det kom heller 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Er forøvrig mer fan av the "Old Republic" æraen enn "Rebellion".. Går utifra at dette er satt i "Rebellion" æraen.. Men kan jo bli gøy uansett.. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Dette kan bli bra. Det gledes 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Er forøvrig mer fan av the "Old Republic" æraen enn "Rebellion".. Går utifra at dette er satt i "Rebellion" æraen.. Men kan jo bli gøy uansett.. Av alt som har kommet ut av SW er det beste KOTOR 1 og 2 og clone wars serien. Alt annet er skikkelig meh Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Er forøvrig mer fan av the "Old Republic" æraen enn "Rebellion".. Går utifra at dette er satt i "Rebellion" æraen.. Men kan jo bli gøy uansett.. Av alt som har kommet ut av SW er det beste KOTOR 1 og 2 og clone wars serien. Alt annet er skikkelig meh Swg var da bra i starten. Force awakens er jo også gode spill. Lego spillene og pod racer... Empire at war.. Og battlefront spillene selvfølgelig, iallefall 6 av dem. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Tenker som så i de baner jeg også Jeg driver forøvrig å spiller igjennom Republic Commando på One X om dagen, og storkoser meg! Spilte aldri dette spillet når det kom heller Republic Commando var jo en favoritt på den første Xboxen, et av de spillene jeg har rundet flest ganger tror jeg, kult spill, Short & Sweet! Hvordan ser det ut på dagens Xbox? Selv håper jeg på en god singleplayer av det nye SW spillet! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Sitter å spiller floppy-versjonen av Tie Fighter jeg <3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Av alt som har kommet ut av SW er det beste KOTOR 1 og 2 og clone wars serien. Alt annet er skikkelig meh X-Wing og Tie Fighter meh? ok.... 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Har skremmende høye forhåpninger til dette, så fallhøyden er stor ? Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Shiggity Shiggity Shwa... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Absolutt rette folka som står bak dette. Jedi Knight spillene tror jeg har vært en av mine favorittspill gjennom tidene, ihvertfall med tanke på multiplayer. Så hvis dette blir Jedi Knight: Academy bare i 2019 format så kommer jeg til å glise bredt. Forvent heller COD/BF/Titanfall etc med sverd i stedet. Vi lever i 2019, ikke vits å sette seg opp til å bli skuffet mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 X-Wing og Tie Fighter meh? ok.... Jeesus, der tok du meg tilbake noen år. Et av de mest spilte spillene på min gamle Brick 486 SX25 (MED turboknapp) var Star Wars: X-Wing. Får gode vibber når jeg ser på gameplay videoer fra det spillet Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Vil da si at Jedi Knight serien er ganske fantastisk også, liker det mer enn KoToR (og jeg liker KoToR ganske mye). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Republic Commando var jo en favoritt på den første Xboxen, et av de spillene jeg har rundet flest ganger tror jeg, kult spill, Short & Sweet! Hvordan ser det ut på dagens Xbox? Selv håper jeg på en god singleplayer av det nye SW spillet! Syns det ser svært bra ut altså Jeg vet ikke hva som er tunet og forbedret her i forhold til orginalen, men ja kan ikke klage på hvordan dette ser ut eller kjører enda. Litt dipp i frameraten er det jo når ting tar helt av, men nult stress det! Jeg fikk det med Games for Gold, men skulle gjerne likt å sett hvordan det såg ut på CRT'en i forhold! Drittkult! Endret 11. april 2019 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 X-Wing og Tie Fighter meh? ok....Ingen av de spillene legger til noe lore eller info om universet, de er helt ok men ikke noe mer. KOTOR bygger opp et helt nytt univers innad i star wars, et univers mye dypere og interessant enn det som er i filmene. Klone wars serien går også mye dypere i universet enn noen av filmene. Derfor er de over alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå