NTB - digi Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Kvinnens forsvarer varsler at saken vil bli anket til Høyesterett.Mor dømt for å ha krenket datteren på sosiale medier Lenke til kommentar
Populært innlegg Ingeniør Skrevet 10. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2019 Burde være en selvfølge at ting ikke unødig deles før barn er gammel nok til å ta avgjørelsen selv. 10 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Burde være en selvfølge at ting ikke unødig deles før barn er gammel nok til å ta avgjørelsen selv. Tror jeg ser 10-15 familier som sprer barnet sitt på det sosiale media for likes.. Eller bare for og dele de ørti bildene av baby-bilder osv opp gjennom årene.. Litt usikker hvorfor de gjør dette for all oppmerksomheten men dem om det. Føler det samme at det er unødvendig, men "et sted" må de jo puffe alt ut.. :L 2 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Jeg ser poenget med å dele et bilde av den nyfødte med mor og far og evt famile rundt, men jeg vil tro at I dette tilfellet er det snakk om litt mer intime bilder, I forbindelse med bleieskift e.l. Utover det er jeg for at det er tydelig hvor grensen går, siden en del er helt blottet for kritisk sans og da kommer absolutte grenser til sin rett. 3 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Jeg ser poenget med å dele et bilde av den nyfødte med mor og far og evt famile rundt, men jeg vil tro at I dette tilfellet er det snakk om litt mer intime bilder, I forbindelse med bleieskift e.l. Utover det er jeg for at det er tydelig hvor grensen går, siden en del er helt blottet for kritisk sans og da kommer absolutte grenser til sin rett. Les saken. Det er veldig mye værre enn det denne moren har gjort. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Les saken. Det er veldig mye værre enn det denne moren har gjort. Det som står i saken er tvert imot mye verre enn å dele babybilder: ...samt brev fra barnevernstjenesten av «sensitiv og privat karakter». 3 Lenke til kommentar
Scott Johansen Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Svært mange skjønner ikke at dette er en rein hevnaksjon fra barnevernsidustrien side. Et Norge som i 2017 brukte over 27 milliarder skattekroner på denne kyniske industrien, som har som et av sine måltall hvor mange barn de klarer å overta «omsorgen» for(ref. tidligere riksrevisor Jørgen Kosmo). 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Heldigvis var jeg litt eldre før mine foreldre og andre voksene i familien fikk seg på sosiale medier og kunne si ifra. Det er helt sykt hvor lite grenser de har. 4 Lenke til kommentar
galasb Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Her har helt klart det korrupte barneværnet i Norge krenket barnet. Moren kjemper kun for barnet og seg selv. Synd Norge har blitt et autoritært diktatur. Lenke til kommentar
agnosticdiagnostic Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Her har helt klart det korrupte barneværnet i Norge krenket barnet. Moren kjemper kun for barnet og seg selv. Synd Norge har blitt et autoritært diktatur. Så det du sier er at barnevernet i utgangspunktet er korrupt og at enkeltilfellern ikke er tilfelding men planlagt? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Det som står i saken er tvert imot mye verre enn å dele babybilder: Eg ser det skulle stått "det er veldig mye værre ting enn det denne moren har gjort." 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hun ser ut til å ha blitt dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media ... slikt gjøres ikke ustraffet i Noreg. 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hun henger barnet og familien ut på sosiale media. Jeg mener det er sterkt kritikkverdig. Det er også ikke lov. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Kvinnens forsvarer varsler at saken vil bli anket til Høyesterett. Mor dømt for å ha krenket datteren på sosiale medier Takk og pris at det reageres på slik ufyselig eksponering av uskyldige barn. Ikke rart dette nautet av et kvinnfolk fikk problemer med barnevernet. Hun er tydeligvis fullstendig blåst og burde ikke være i nærheten av barn engang. 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Svært mange skjønner ikke at dette er en rein hevnaksjon fra barnevernsidustrien side. Et Norge som i 2017 brukte over 27 milliarder skattekroner på denne kyniske industrien, som har som et av sine måltall hvor mange barn de klarer å overta «omsorgen» for(ref. tidligere riksrevisor Jørgen Kosmo). Beklager, men det var hverken barnet eller barnevernet som dreit i barnets rettigheter og brettet den uskyldige lille og de mest intime detaljer om barnet ut over hele internett. Denne saken viser at det må brukes enda mer penger på å redde uskyldige barn fra onde, jævlige foreldre som ødelegger barna sine. 6 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Her har helt klart det korrupte barneværnet i Norge krenket barnet. Moren kjemper kun for barnet og seg selv. Synd Norge har blitt et autoritært diktatur. Tullprat. Moren kjempet kun for seg selv. Hun ga en lang faen i barnet og barnets rettigheter. Hun tenkte bare på seg selv, og var mer enn villig til å ofre sitt eget barn for å tilfredsstille eget ego. Takk og pris for at barnet ble reddet fra dette udugelige mennesket. 7 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hun ser ut til å ha blitt dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media ... slikt gjøres ikke ustraffet i Noreg. Nei. Les artikkelen igjen. Bruk hodet. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Nei. Les artikkelen igjen. Bruk hodet. Det er en anbefalese du så absolutt burde følge selv. Mer info for de som skulle være interesserte https://rett24.no/articles/straffedomt-for-a-legge-ut-bilder-av-datteren-pa-facebook 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Du skrev: "dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media" I artikkelen din står det: "Hålogaland lagmannsrett mener kvinnen krenket sin sju år gamle datters rett til privatliv, blant annet gjennom å legge ut videoer i sosiale medier." Jeg vet ikke hva du driver med SF, men du har klart å tabbe deg kraftig ut igjen. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 (endret) Du skrev: "dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media" I artikkelen din står det: "Hålogaland lagmannsrett mener kvinnen krenket sin sju år gamle datters rett til privatliv, blant annet gjennom å legge ut videoer i sosiale medier." Jeg vet ikke hva du driver med SF, men du har klart å tabbe deg kraftig ut igjen. Jeg skrev: Hun ser ut til å ha blitt dømt for å henge ut barnevernet på sosiale media ... slikt gjøres ikke ustraffet i Noreg.Det burde være tydelig for enhver som leser denne tråden at jeg ikke tror at dommens formelle grunnlag er dette ... men at dommen er ett resultat av at hun hengte ut barnevernet på sosiale media. /teskjemodus Endret 12. april 2019 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå