Cthulhu Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Du er med på å bestemme handlingen.YouTube satser på interaktive programmer Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 "bestemme handlingen" Nope. Jeg kan velge en alternativ visning av en forhåndsinnspillt handling. Til spillefilmer virker dette bare irriterende, sånn som Bandersnatch. Tipper mange så på denne filmen grunnet nysgjerrighet og siden det er et "nytt" opplegg. Filmen var mjeh. Likevel tror jeg interaktiv visning vil gi mange gode muligheter for andre type video og innhold. Heldigvis er det mye kreativitet i youtube, så vi får se. Lenke til kommentar
Alltid Magnus Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Det er bøttevis av "choose your own adventure" serier på youtube fra før. Hva er nytt? 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Interaktiv video er den nye 3D... eller den gamle 3D. Det var en greie som ble mulig da laserdisk kom siden man kunne hoppe fra punkt til punkt på plata, tidligere forsøk var upraktiske, og har vært en flopp på alle formatene som har hatt det inkludert DVD. På 90-tallet var Full Motion Video en stor greie (FMV), og mange spill kom ut hvor man i praksis valgte hvilket videoklipp som skulle vises, men det var først og fremst spill, og ikke først og fremst film. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Hadde vært perfekt i et show som streamer live. Ice bucket eller drikke urin Lenke til kommentar
Emil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Litt som disse damene som dukker lettkledde opp på popup vinduer med chat og forteller meg at jeg kan velge hvilken som helst handlingsalternativ i bytte mot kredittkortdetaljer? Snedig teknologi! Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 "bestemme handlingen" Nope. Jeg kan velge en alternativ visning av en forhåndsinnspillt handling. Til spillefilmer virker dette bare irriterende, sånn som Bandersnatch. Tipper mange så på denne filmen grunnet nysgjerrighet og siden det er et "nytt" opplegg. Filmen var mjeh. Likevel tror jeg interaktiv visning vil gi mange gode muligheter for andre type video og innhold. Heldigvis er det mye kreativitet i youtube, så vi får se. Nytt opplegg er det ikke akkurat. Interaktive filmer ble prøvd (på PC) allerede på midten av 90-tallet og feilet da også. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Pootube er desp siden det er masseeksodus derfra til andre plattformer som ikke driver sensur og pusher SJW agendaer som d.tube, livetube, patreon etc etc. Dø, patetiske youtube! Dø den patetiske, ynkelige døden du fortjener siden du solgte deg ut som en syfilisinfisert, halvråtten hore til google. Måtte facebook følge kort etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå