CarbonDRFT Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Hei! Jeg har en pc som jeg ikke har brukt på 2-3 år, da jeg gikk over til macbook pro. Jeg tenkte å få opp pcen og se hva jeg har inne, for så å gi bort pcen, men så sitter jeg med problemet med å komme meg inn. Jeg er stuck i den oppstartsreparasjon og går i loop.. selv om jeg trykker på f8 begynnelsen og prøver å gå inn med sikkerhetsmodus. Jeg har prøvd å søke rundt og prøvd meg på mye, men får det ikke til. Er nok bare meg som er dum. Jeg prøver å gjenopprette systemet men kommer meg ikke forbi systembeskyttelse. Jeg legger til bilder som dere kan gjerne ta en titt på. Hva kan jeg gjøre for å komme meg inn på pcen? Endret 9. april 2019 av Danier1995 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Sett inn disk/USB med Windows og kjør reparasjon derfra. Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Prøv å kjør cmd i reparasjonen der, så skriver du bootrec /fixboot, og bootrec /fixmbr Endret 10. april 2019 av Fartlitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå