N3v3R3nD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Heia, jeg sitter nå nede i tyskland her vi skal feire jul, jeg fant ut at kjerringa skulle få en bærbar maskin til jul, hvordan kommer dette inn under toll reglene ? kunne ikke finne noe, uten om det som gjalt for paker o.l var ingen her som hadde tenkt på toll en gang, synes det er litt dårlig om det gjellder julepresanger man får når man er i utland,man kan jo ikke selv vite hva man får, og er jo heller ikke alle som er like opplyst om reglene til det norske tollvesen... Noen som kan hjelpe meg ut og få en forklaring på hva jeg skal og kan gjøre ? setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tror man kan sende gaver med verdi på opptil 1000 kroner uten å fortolle dem. Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Heia, vi skal ikke sende den, vi tar den med hjem selv, verdien er vel ca 18.000 norske.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dessverre, jeg vet ikke Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 du kan jo proove og gjoomme den under jakke eller no (engeslk testatur) Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 hehe ja en mulighet det også, bare legger den bare i bilen så får jeg se hva som skjer Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ehm, er jo nesten umulig å ta deg hvis du ikke sier noe selv da. hvordan kan de vite at du ikke kjøpte den i norge, og hadde den med på ferie? men hvis du vil være ærlig, så vet jeg ikke... Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Heia, jo da gkk fint det sitter nå hjemme og koser meg med maskinen. sparte jeg de penga iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå