midgard Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Jeg trenger å sette opp en enkel søkefunksjon på siden min. Er det noen som har noen ideer om script eller lignende? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Jeg trenger å sette opp en enkel søkefunksjon på siden min. Er det noen som har noen ideer om script eller lignende? Tipper du får mer respons på PHP-forumet siden man kan bruke PHP til slikt.. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Se på Hotscripts : PHP : Scripts and Programs : Search Engines Der finner du nok noe Lenke til kommentar
midgard Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ok, prøver der jeg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Se på Hotscripts : PHP : Scripts and Programs : Search Engines Der finner du nok noe MYE som ikke funker der bare så det er sagt Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 MYE som ikke funker der bare så det er sagt Tja, dersom du bruker et script som er tilpasset ditt system (med tanke på databaseoppsett, versjon av preprosessor ->PHP osv) samt at du endrer eventuelle variabler slik at alt blir riktig (hvilket det definitivt slurves mest med) OG tar deg tid til å lese det lille som er av dokumentasjon til scriptet (som ofte ligger som kommetarer i koden) så tror jeg ikke at du finner så MYE som ikke funker der.... bare så det er sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå