bar10r Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har sett at det går ann å legge inn et annet video kamera som kan filme lenger en de 10-12 sekundene som er orginalt. Noen som kan tipse meg om noe. Hvem kamera og hvor det går ann å laste ned slikt og om det finnes som freeware Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 HÆ? Vil du bytte ut det kameraet som er inni 6600 med et annet? Da må jeg nesten si lykke til... Du mente vel program? Det finnes program som lar deg filme lenger. Det har blitt tatt opp her flere ganger. Jeg husker desverre ikke hvor du får tak i det... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) annen software ikke kamera du finner massehvis av slike programmer på handango.com de er ikke gratis (de fleste) men koster ca. 1-200 kr... Endret 22. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 prøv ETI Camcorder. Lenke til kommentar
bar10r Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 takker for svar som er kommet.Beklager at jeg ikke kan ordlegge meg helt etter hva som er "riktig" Har leita litt rundt som jeg har gjort etter de innleggene som jeg har sett her før men ennå ikke fått det til. Er det noen som har et sånn noe mer direkte svar å gi meg hvorsan jeg kan få det til.Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 camrec, finner det på hjemmesiden min (= Lenke til kommentar
kad Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Camrec fngerer ikke het som den skal på min N6600 Jeg kan ikke se hva jeg filmer under opptak men jeg kan se filmen etterpå i RealOne Er det noen andre som har samme problem med det? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har samme problem med camrec, kanskje noe jeg har gjort feil?.. Lenke til kommentar
kad Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det noen andre film prog. som fungerer som dem skal på N6600? Jeg får heller ikke lyd men det er jeg klar over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå