steinjarle Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bang & Olufsens nye TV har «vinger» som bretter seg ut når du skrur den på Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Fancy gimmick som gjør den dyrere og mer utsatt for nye typer feil. Synes dog dette så sært ut med Tv'en av, og når den har "brettet ut vingene", så ser det stort sett ut som B&O-TV har sett ut i mange år nå. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Juke Skrevet 9. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Stygt og utrolig nerdete, det ville rett og slett ha vært ganske flaut å ha noe sånt stående i stua. Så nei takk. Jeg synes B&O lager mange utrolig kule produkter, men dette er ikke et av dem. Endret 9. april 2019 av Juke 12 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Hadde jeg fulgt trangen til å rulle med øynene på denne, hadde den vært så kraftig at de antagelig hadde trillet ut. Hva i huleste er poenget med dette? Fordyrende imponator som ikke imponerer er bare fordyrende. 4 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 De kommer jo inn i guinness rekord bok med god margin under kategorien, tver som bruker lang tid på å bli klare/slå seg på, haha. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 20 sekunder på å få fri sikt til tv'en... Motoriserte deler som skal bevege seg hver gang tv'en går av og på... Nei takk. 8 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Blir vel mindre lekkasje fra denne tv'n da 1 Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Går jo så tregt at det er vondt å se på. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Har dette anna funksjon enn at det for noen er "pent" med slik TV? Vingene ser ikkje ut til å verken kamuflere TV'en eller å beskytte skjermen. Så einaste fordelen med denne TV'en er dersom du liker designet, alt anna er berre ulemper frå høgare pris, treigare, meir som kan svikte, og fare for ledningsbrudd i hengslene til vingene. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg løper inn for å få med meg de enorme hendelsene som foregår på nyhetene! Verden er i sjokk! Jeg skrur på TV'en og skjelver i spenning! ........ ...... ....... ........ Tven hever seg sakte..... ..... .... .... Tven hever seg sakte og det som dekker skjermen beveger seg sakte..... ..... ..... ..... Gjeeesp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 De som kjøper slikt er vel de som kjøper dyre rørforsterkere som må varmes opp en time før man kan høre på musikk. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Jeg løper inn for å få med meg de enorme hendelsene som foregår på nyhetene! Verden er i sjokk! Jeg skrur på TV'en og skjelver i spenning! ........ ...... ....... ........ Tven hever seg sakte..... ..... .... .... Tven hever seg sakte og det som dekker skjermen beveger seg sakte..... ..... ..... ..... Gjeeesp ... ... "Nå, skal vi se på morgendagens værmelding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå