oddeh Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Hei, lurer på om noen har noe bedre/rett navn enn vakumslange på rørdelen/rørsystemet vist i rødt. Lilla er gassjeld. Skal være vakumrelatert, men vanskelig å se hva den går til. Delenummeret er meget vanskelig å lese samt alle kombinasjoner jeg kan lese gir dårlige svar på nettet. Bilen er en Passat 98. https://imgur.com/a/Kl9bOmH Endret 8. april 2019 av oddeh Lenke til kommentar
accer Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Er ikke sikker på hvilken motor du har. Men utifra bildet og slangen med rødt du mener så er det en vinkel slange. 034133784L Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Men utifra bildet og slangen med rødt du mener så er det en vinkel slange. 034133784L Det synes jeg ikke ser ikke riktig ut. Bilen er en Passat 98. Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 1.8L ADR.Ut i fra dette bildet så skal det være vannslange (??). Lenke til kommentar
accer Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det synes jeg ikke ser ikke riktig ut. Hvilken motor er det i den? Ble bare gjetting da jeg ikke hadde så mye info om bilen. Dele nummeret er til 1.9 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 https://imgur.com/a/Kl9bOmH 1.8L ADR. Ut i fra dette bildet så skal det være vannslange (??). Går ikke slangen til bremsekraftforsterkeren dersom du følger riktig forgrening? Det virker på meg som at det er et "lappverk" av deler for å erstatte delenummer 06B133783C (del 35 på dette bildet). Hva er problemet/symptomene? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Går ikke slangen til bremsekraftforsterkeren dersom du følger riktig forgrening? Det virker på meg som at det er et "lappverk" av deler for å erstatte delenummer 06B133783C (del 35 på dette bildet). Hva er problemet/symptomene? Den går til bremsekraftforsterker ja. Del 35 som nevner ser meget identisk ut, men går vel ikke til gasspjeldet på det bildet. Problemet er en rift i aktuel rørdel som medfører at bilen drar falskluft, og som igjen førte til ukorrekt lambdaverdi ved EU-kontroll. Endret 9. april 2019 av oddeh Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Del 35 som nevner ser meget identisk ut, men går vel ikke til gasspjeldet på det bildet. Tegninger er ikke alltid 100% realistiske. Du kan evt. ringe delelageret hos nærmeste merkeforhandler for å få pris og deretter spørre om de har den på lager. Dersom de har den på lager så kan du få sett den før du kjøper den (ta evt. noen strategiske mål først og sammenlign). Jeg er ganske sikker på at det er riktig del, men i og med lappverket er det jo ikke godt å si hva som er gjort med greiene. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Tegninger er ikke alltid 100% realistiske. Du kan evt. ringe delelageret hos nærmeste merkeforhandler for å få pris og deretter spørre om de har den på lager. Dersom de har den på lager så kan du få sett den før du kjøper den (ta evt. noen strategiske mål først og sammenlign). Jeg er ganske sikker på at det er riktig del, men i og med lappverket er det jo ikke godt å si hva som er gjort med greiene. Skal gjøre det Men om ikke, kan lapping/bøting fungere? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det er vanskelig å si noe om riften kan repareres. Er det mulig å rense rundt og tape med duckttape? Det vil sikkert ikke være lurt å kjøre med i lengden. Det kan tenkes at man kan få til å lage en erstatning av diverse deler av slanger. Det er avhengig av innvendig diameter i endene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå