Renearnesen Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Hei. Har en Weber som ikke vil få ordentlig varme. Grillen tenner uten problem men får ikke ordentlig fart på varmen! Skulle kanskje byttet slange og regulator med problemet løses når jeg slår lett til røret hvor det kan samle seg edderkoppnett. Har sjekket for spindelvev men får fortsatt ikke ordentlig temp. Noen som har noe forslag? Burde vel kjøpe ny slange først uansett? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Hadde lignende problem på grillen vår i fjor, Riktig nok ikke Weber. Men vi byttet slange og renset de "dysene" der gassen kommer ut i grillen og den ble god som ny Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Da jeg kjøpte min siste gassgrill, fikk jeg ikke skikkelig fart på den og det viste seg at gassregulatoren ikke åpnet flaska helt slik at det bare så vidt kom gass selv om regulatoren var montert riktig. Når jeg klemte regulatoren ned må hånda ble det mere fart på gassen. Skiftet regulator (og slange) så ble alt bra. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Min var steingammal. Da jeg ikke fikk grillet fisken skikkelig, viste det seg at alle dysene var fullstenndig rustet i stykker. Grillen ble kastet. Sjekk at grillen faktisk gjør det den skal. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Du får passe på så ikke det blir som 2:07 i denne videoen Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Min var steingammal. Da jeg ikke fikk grillet fisken skikkelig, viste det seg at alle dysene var fullstenndig rustet i stykker. Grillen ble kastet. Sjekk at grillen faktisk gjør det den skal. En Weber som rustet i stykker? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Tja, Weber er ikke lenger slik de var... Før var det skikkelig kvalitet, nå er det syltynt blikk som holdes stående av skruer... Genesis-serien er fortsatt ganske bra kvalitetsmessig, men den sorte er ikke det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 En Weber som rustet i stykker? Selv Weber kan ruse under de "rette" omgivelsene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Kan ikke huske hvilket merke, men det var en gammel gassgrill. Kan ha vært Weber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå