oya Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Har internett fra avidi. Det er vel ikke fast IP? Vil gjerne fornye ip`en. Har prøvd å skru av å på modemet, men ikke over lenger tid. Noen som vet om det er fast IP? Hvis ikke, er det bare å skru av modemet og vente litt for å få ny IP? Lenke til kommentar
knutie Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 trykk på kjør og skriv ipconfig/renew det skal vel funke? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Vil tro du bør røske ut modemet i noen minutter for så å kjøre opp igjenn.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ipconfig /release ipconfig /renew i command det funker vel det Lenke til kommentar
oya Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ipconfig /releaseipconfig /renew i command det funker vel det får samme IP`en Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Se lease tiden din. Den er på 5 timer om jeg ikke husker feil. Derfor får du ny IP. La modemet stå av over natta, det kan gjøre susen Endret 23. desember 2003 av Wabby Lenke til kommentar
knutie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei! Har internett fra avidi. Det er vel ikke fast IP? Vil gjerne fornye ip`en. Har prøvd å skru av å på modemet, men ikke over lenger tid. Noen som vet om det er fast IP? Hvis ikke, er det bare å skru av modemet og vente litt for å få ny IP? Har du blitt bannet fra en chat eller noe nå eller? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Viss ingen ting av det overnevnte fungerer har du vell fast IP da... ikke no mer og si Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ja hvis du alltid får den samme ipen vil det være logisk at du har en fast ip noe som mange sikkert vil misunne deg over ... ellers kan du jo bare høre med telenor for å være helt sikker men hvis du har fått det med en misforståelse ville jeg bare holt kjeft og vært glad ... ha en fin lillejulaften Lenke til kommentar
HawP Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Se lease tiden din. Den er på 5 timer om jeg ikke husker feil. Derfor får du ny IP.La modemet stå av over natta, det kan gjøre susen Og så må han håpe at noen andre har fått hans "gamle" ip i mellomtiden, hvis ikke kan DHCP tildele den samme igjen dersom den er ledig, selv om lease tiden har utløpt. Endret 23. desember 2003 av HawP Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Se lease tiden din. Den er på 5 timer om jeg ikke husker feil. Derfor får du ny IP.La modemet stå av over natta, det kan gjøre susen Og så må han håpe at noen andre har fått hans "gamle" ip i mellomtiden, hvis ikke kan DHCP tildele den samme igjen dersom den er ledig, selv om lease tiden har utløpt. Det er riktig, men somregel får men ny IP. Annen ting man kan gjør er å bytte Nettverkskort for noen dager og tilbake igjen. Avidi har IKKE faste IP'er bare så det er avklart , jobber der selv Anyway, hvis problemet ditt er virus, portscan og lignende så kan du sende mail til [email protected] og si at det er problemet ditt, at du har prøvd overnevte og spørr om ny IP. Gutta der nede er ikke vrange Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 sant nok men det er mindre sjanse for det (kjenner telenor) telenor dreper alt som heter fast ip og ftp server osv. (tro meg jeg har prøvd) tenk hvis du hadde fått lov å sett opp ftp da kunne det jo hende du bruke den linja du betaler for og det kan vi jo ikke ha noe av god jul Lenke til kommentar
oya Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Har internett fra avidi. Det er vel ikke fast IP? Vil gjerne fornye ip`en. Har prøvd å skru av å på modemet, men ikke over lenger tid. Noen som vet om det er fast IP? Hvis ikke, er det bare å skru av modemet og vente litt for å få ny IP? Har du blitt bannet fra en chat eller noe nå eller? Lenke til kommentar
knutie Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hvordan "lease" tiden? jeg har nextgentel. hvor lenge må jeg vente på ny ip? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hehe er ikke alltid like lett men på maskinen er det bare å skrive ipconfig /release så ipconfig /renew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå