Silent Copper Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 heidere!! endeli,,,etter jul,,når lønninga kommer den 30.,,,da blir det ny mob,,, men hvem,,,skal jeg vente på t630 eller ta e700,,??? skal i hvert fall skyte opp 3410'n min med en rakett på nyttårsaften men dere må hjelpe meg med hvem av dem jeg skal velge,,, tror t630 har mer nytte funksjonr enn e700,,men jeg er jo 15,,,trenger ikke alt mulli rart,,, ehm,,,ja jeg vil vite hva dere tror er bedre eller dårligre på mobs a,,, og gjerne komenter det jeg mener,,, jeg synes designet på e700 er bedre enn det på t630,,, den er mindre og lettere,,(e700) og kamera som er ganske viktig for meg,,,er bedre på e700,,,trur jeg,,, men litt kjipt at det ikke går ann å sende bilder over til en annen mob da,,,e700 skulle hatt blåtann,,,, og det a6t meny'ne ikke er så forseig gjort er kjipt da,,,(e700),,,men det skal vel gå greit,,,man vender seg jo til sånt vel,,, ellers god jul allesammen! og forresten er 15 1/2 i dag!! og vil gjerne ha erfaringer fra folk me e700 og t610,,,, takk til alle som svarer Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 skal i hvert fall skyte opp 3410'n min med en rakett på nyttårsaften Ville ikke gjort det En jeg kjenner gjorde dette med sin 3200, raketten fløy ca. 15 meter sidelengs inn i en busk og eksploderte, ganske dramatisk Kameraet på E700 er nok bedre enn t630 sitt ja E700 har 480x640 piksler mens t630 har 288x358 (tror jeg, iallefall sånn ca.) E700 har en del litt flaue SW feil/mangler den har blandt annet ikke automatisk sor bokstav eller punktum og en del andre små ting, men de fleste av disse feilene/manglene vil sannsynligvis bli rettet opp når det kommer en ny SW Ellers har E700 masse minne, hele 9mb, dette burde holde en stund. Utseende messig er E700 en sikker vinner, den er rett og slett lekker. Den mangler også bluetooth som noen trenger (kanskje du?) Har ikke prøvd E700, så dette baserer seg kun på hva jeg har lest her på forumet. T630 har jo ikke kommet ut enda, så jeg får ta utgangspunkt i T610, de blir tross alt nesten identiske. T630 er en veldig god all-around telefon og den har det meste, selv om den har fått litt pepper av noen for at den har dårlig telefon bok. Den største ulempen med T630 er at den kun har 2mb minne, dette kan bli veldig snaut hvis du har planer om å lagre en del bilder/MMS meldinger o.l. Design messig syns jeg ikke T630 er noen perle akkuratt, men smaken er som baken Jeg ville valgt E700 på grunn av at den har mye mer minne, den er mye lekrere, bedre kamera og fordi jeg personlig ikke trenger Bluetooth dessuten er den ute nå så du slipper å vente de ukene/ månedene det tar før T630 kommer. Lykke til med valget Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Helt klart E700. E700 er en god mobil fordi den har de grunnleggende funksjonene og er en rå lekker liten fin sak. Den har i tilleg noen andre funksjoner. T630 er nesten den samme som T610. Liker ikke designet på T630, untatt at den er fet i hvit farge da . Annet en dette så har den bare en oppgradert skjerm med 65000 TFT. Litt lettere og har et chatteprogram instalert. Men kameraet er fortsatt det samme (tror jeg. Er ikke helt sikker), som jeg syns er litt for dårlig. Personlig ville jeg tatt en E700. På grunn av at T630 er nesten helt lik T610, untatt noen få og små forskjeller og et nytt design, som ikke er fett nok til å være en god grunn til å kjøpe mobilen, fremfor Samsung E700 design. Personlig har jeg Nokia 6600, og er storfornøyd, untatt at den er litt stor. Jeg skal vente på Neonode 1, Sendo X, eller en av de kommende nye nokiane. (eller kanksje bytte den ut med en Siemens SX1) PS! Blir 16år om 9 dager! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Men det kommer jo litt an på hvem som er "best" av de. Du sier du ikke trenger så mange funksjoner, dvs gå for e700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå