JKJK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Synes denne vocal effekten er ganske tøff. Noen som vet hva slags filter/program jeg trenger for å lage noe lignende? En VST plugin er ikke å forakte. -J- Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 har du prøvd Cool edit programmet ? får i allefall til en del snodige vokaler der.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 har du prøvd Cool edit programmet ?får i allefall til en del snodige vokaler der.. åja.... har til og med hatt examen i det! (fikk 5'er) Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Er dette starten av en sang ellerno? vis det er det hva heter sangen da, hørtes lit fet ut.. hehe Endret 26. desember 2003 av AMPFILER Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Er dette starten av en sang ellerno? vis det er det hva heter sangen da, hørtes lit fet ut.. hehe Trance.Energy.2002-DVDivX-EPiC.avi ---i say no more men jeg trenger fortsatt hint om hvilken software jeg kan få til slik vocal med Endret 26. desember 2003 av DJ-JK Lenke til kommentar
cryzeck Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis jeg skulle fått en slik vokal effekt, ville jeg først kjørt den igjennom en "noiser" og etterpå kjørt klang på den, for å så etterpå kjørt den igjennom en kompressor, jeg fikk nesten samme effekt ved å gjøre det, så det kan du også prøve. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå