steinjarle Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Også for kunder som allerede har signert kontrakt.Opel senker prisen på Ampera-e Lenke til kommentar
K4O5P4I2 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Hm, nå husker jeg. Jeg må kjøpe en ny,selvkjørende vaskemaskin. 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jaja... Fortsatt 40 000 dyrere enn da jeg kjøpte for to år siden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Fortsatt for dyr. Lenke til kommentar
msahlberg Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Opel klarer ikke å levere! Venter enda på Ampera-E som ble bestilt for 19mnd siden. Heldigvis funker gamlebilen enda... Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jaja... Fortsatt 40 000 dyrere enn da jeg kjøpte for to år siden. For 2 år siden var den kjempekjøp for de ytterst få som fikk den, det relevante er å se på dagens konkurransesituasjon. Selv synes jeg dette priskuttet gjør at Ampera-e blir relevant igjen. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Fortsatt for dyr. Ja, 299 tusen er vel maks den er verd. 2 Lenke til kommentar
sylwester Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg tror 300'kr for 60kWh var litt for god pris da de kom med det. De kunne fått 400'kr for de da, men ikke da de relanserte den.At de reduserer til 360'kr gjør at den matcher Leaf e-Connecta E+ på pris, men jeg tror nok Leaf er mere bil for pengene. Lenke til kommentar
Paul HD Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Dere skriver at billig varianten av Tesla model 3 koster 35 000 dollar i USA. Hvor har dere det fra? Hvis jeg går inn på tesla.com så koster den billigste utgaven 27 000 dollar. https://www.tesla.com/model3/design#battery 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Dere skriver at billig varianten av Tesla model 3 koster 35 000 dollar i USA. Hvor har dere det fra? Hvis jeg går inn på tesla.com så koster den billigste utgaven 27 000 dollar. https://www.tesla.com/model3/design#battery «After estimated savings» Kjøpsprisen er fra 35000$... Skal du være lur må du gjøre en bedre jobb enn som så ? Og hvor de har fått det fra at Tesla model 3s billigste versjon skal koste fra 35000 dollar? Ehh fra tesla selv... Musk har lovet en Tesla til denne prisen i flere år. Du er godt oppdatert? https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-model-3-available-now?redirect=no Endret 8. april 2019 av Kron Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Den blir fortsatt litt dyr for det man får. Og vil de i det hele tatt klare å levere til kundene? Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Bortsett fra mangel på varmepumpe så er Ampera-e en veldig bra bil. App, service hver 30 000 km. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Bortsett fra mangel på varmepumpe så er Ampera-e en veldig bra bil. App, service hver 30 000 km. Stor mangel: ingen adaptiv cruisekontroll! 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det skal bli spennende å se om den selger. Markedet er ikke fullt så sultent nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bortsett fra mangel på varmepumpe så er Ampera-e en veldig bra bil. App, service hver 30 000 km. Stor mangel: ingen adaptiv cruisekontroll! Den har vel ikke alle muligheter innen lading heller? Lading til 80% og tidsinnstilling Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Den har vel ikke alle muligheter innen lading heller? Lading til 80% og tidsinnstilling Vet ikke med tidsinnstilling, noe er visst mulig: https://www.chevybolt.org/forum/82-charging-batteries/8594-setting-charge-timer.html Lading til en begrenset % er også mulig. På de første modellene kan du velge "hilltop reserve", som lader til rundt 90% max slik at du har regen med en gang. Det er en ok margin synes jeg, det er jo litt buffer i toppen uansett. På de nyere modellene kan du fritt velge limit 40-100%. https://insideevs.com/2019-chevy-bolt-gets-welcome-software-updates/ Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Hva med de som nå har "tapt" 50+++ lapper? Makan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Hva med de som nå har "tapt" 50+++ lapper? Makan. De har jo ikke tapt noe som helst. De kjøpte bilen til den prisen, fordi de mente den var verdt det. Dårlig vurderingsevne ja, men likevel. Endret 9. april 2019 av Kron Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bortsett fra mangel på varmepumpe så er Ampera-e en veldig bra bil. App, service hver 30 000 km. Varmepumpe er unødvendig på biler med skikkelig batteri. De er dessuten veldig lite effektive i skikkelig kulde og tilfører bare en sannsynlig feilkilde. Varmepumpe er nødvendig på biler med 20 kWh batteri for der vil oppvarming stjele veldig mye av kapasiteten, det å holde varmen over tid krever mye mindre. Lenke til kommentar
elektrospar Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Samme bilprodusenter som før....menneskene er godtroende og en fare for jordas vel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå