AfterGlow Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Interessant påskeegg funnet i Ubisofts seneste spill.Denne plakaten i The Division 2 avslører hva det neste Assassin's Creed-spillet skal handle om Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nå snakker vi. AC pumper ut så mye forskjellige temaer nå at de treffer hvertfall en gang i blant. Siste jeg spilte var black flag, dette blir kanskje det neste. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Det blir vel bare samme spillet som Origin og Odessey men med vikinig skins. Selv hadde jeg foretrukket et AC spill av eldre typen satt i vikingtiden, disse nye kvasi RPG AC spillene blir så tullete. 2 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 HÅPER dette stemmer! Alltid ønsket AC fra vikingtiden eller i Asia med Samurai og Ninja. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Det blir vel bare samme spillet som Origin og Odessey men med vikinig skins. Selv hadde jeg foretrukket et AC spill av eldre typen satt i vikingtiden, disse nye kvasi RPG AC spillene blir så tullete. På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet. Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete. Endret 8. april 2019 av barezell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet. Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete. Jeg er enig i at gamle AC ikke var bra heller, jeg har aldri runnet et AC spill, jeg blir alltid lei av det etter 10-15 timer. I starten var Odyssey et friskt pust, men oppdaget fort at alle de nye tingene de hadde gjort var halvgjort. De har liksom gjort 20 nye ting men alt er halvgjort ikke noe er 100% skikkelig implemet. Til slutt fikk jeg egentlig litt MMO følelse over det hele og jeg liker ikke MMOs. De har også gjort noe med grafikken det er subtilt, men det er et hint av "tegnet" effekter, grafikken er kanskje bedre, men den er også mindre realitisk. Vanskelig å sette ord på det, men jeg liker ikke hva enn de har gjort med grafikken. den virker bare mindre virkelig enn de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 På en måte enig, men jeg syntes de gamle var ganske søppel, da de aldri utnyttet potensialet. Jeg likte Odyssey godt etter en lang pause fra AC, men jeg kunne godt tenkt meg gikk mer over skikkelig RPG. Kvasi greiene blir som du sier tullete. Jeg er enig i at gamle AC ikke var bra heller, jeg har aldri runnet et AC spill, jeg blir alltid lei av det etter 10-15 timer. I starten var Odyssey et friskt pust, men oppdaget fort at alle de nye tingene de hadde gjort var halvgjort. De har liksom gjort 20 nye ting men alt er halvgjort ikke noe er 100% skikkelig implemet. Til slutt fikk jeg egentlig litt MMO følelse over det hele og jeg liker ikke MMOs. De har også gjort noe med grafikken det er subtilt, men det er et hint av "tegnet" effekter, grafikken er kanskje bedre, men den er også mindre realitisk. Vanskelig å sette ord på det, men jeg liker ikke hva enn de har gjort med grafikken. den virker bare mindre virkelig enn de tidligere spillene. I Odyssey? Jeg syns den var superbra! Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Merkelig! Jeg satt og geima Odyssey for noen uker siden og tenkte: De skulle faen meg mekka et AC fra vikingtiden. Aldri likt AC egentlig. Ga de bestandig en sjanse, men.... meh! Det var ikke før Syndicate kom ut at jeg begynte å få sansen for dem. Forresten skal dette viking AC komme i 2020 så det blir nok gjort noen forandringer til sjangeren. Enten det ellers tenkes det kun slippes til neste generasjons konsoller. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Håper de går enda mer rpg med det. Odyssey virka ganske interresant så endte opp med og kjøpe det. Men er et eller annet som mangler. Ble lei etter jeg hadde spillt det 10-15timer. Mangler innlevelse og føles litt grindy, sjel løst ut. Ai'en er horribel, grafikken på naturen etc er litt vel underutviklet og virke veldig last gen ut. Alle npc'er du ikke har story med virker så kunstige sier ikke noe eller gjør noe. Skulle ønske man kunne feks hilse på dem og de tilbake etc for og få litt mer følelse at det folk og ikke roboter som trasker rundt. Ble litt bortskjemt etter rdr2 hehe. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Nå snakker vi. AC pumper ut så mye forskjellige temaer nå at de treffer hvertfall en gang i blant. Siste jeg spilte var black flag, dette blir kanskje det neste. Du hadde ikkje bommet med å prøve Odyssey heller. Black flag er mitt favoritt AC. Neste er Odyssey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå