Babaloo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg ønsker å gå til innkjøp av ny stasjonær PC kombinert jobb og gaming. Bruksområder kan sammenfattes i all enkelhet: Tunge excelark og ppt. presentasjoner Streaming Gaming (hovedsaklig Total War) Det er to alternativ som har pirret min nysgjerrighet: Alternativ 1. Det som for meg ser ut som ett supert tilbud og en maskin som vil vare i mange år framover, men med spesifikasjoner som bare vil ligge til pynt med tanke på mine bruksområder. Alternativ 2. Denne ligger mer innenfor min komfortsone for budsjett. Det hadde muligens vært smart å oppgradere fra Ryzen 3 2300X Prosessor til Ryzen 5 2600 Processor (dette er vel en brukbar pris for maskin med 1660 skjermkort)? Som dere skjønner er jeg en NOOB og håper dere kan hjelpe meg med konstruktive innspill. Jeg har vært innom denne siden flere ganger og er alltid imponert over kunnskapen og hjelpsomheten fra forumets medlemmer. Jeg setter stor pris på alle innspill. På forhånd takk og vennlig hilsen, Babaloo Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 https://www.tek.no/artikler/samletest-beste-spill-pc-15-000-kroner-paske-2019/462158 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Alternativ 2. Ryzen 2600/2700 serie kommer til å falle i pris snart. 2600 kan overklokkes til 2600X nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå