mobil_brukeren Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hei... Jeg skal bestille vann avkjøling i dag så lurer jeg på hvem? har tenkt litt på denne http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet730.htm eller burde jeg ta og kjøpe en og en del? hvis hvem deler da? Takk edit: har funnet noen deler.. NISO Radiator NISO Vanntankt Hydor L20 (pumpe) WhiteWater Polytop (cpu blokk) dette er hentet fra 3dfxcool.no Endret 22. desember 2003 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei! Hvor mye har du tenkt til å bruke på det? Hvis du har tenkt til å bruke endel kan du jo heller satse på Vapo=) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg har tenkt til å bruke sånn ca 1300-1400 kr og når jeg først har kjøpt det skal jeg nok klokke litt også men skal bare ha cpu blokk (er det no billige chipsett eller skjermkort blokker går det) jeg kan strekke meg litt til men helst ikke over 1550 kr men helts under Endret 22. desember 2003 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hm....ikke mye vannkj du får til 1,4k.....det kittet kjøler sikkert ikke noe abnormt mer enn en litt mer gromm cpuvifte med kjøleribber....og ikke er det særlig pent heller....men hey...vannkjøling er best uansett Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 hva med de delene jeg hadde funnet på 3dfxcool.no da? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) hva med de delene jeg hadde funnet på 3dfxcool.no da? De delene du har funnet er greie nok de, men så skal du ha slanger, vifte til raddis og overganger/nipler og da spørs det om du klarer å holde budsjettet... Ta heller og sats på det ferdigsettet, og bytt heller ut cpu-blokka senere. edit: skriveleif Endret 22. desember 2003 av traskas Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 PVC slange 12mm 20 kr (hvor mange sånne må jeg ha ?) I- Stykke 20 kr (er det sånne du mener med oveganger/nipler? hvis hvor mange må jeg ha?) raddis er det radiator? for det har jeg satt opp Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 PVC slange 12mm 20 kr (hvor mange sånne må jeg ha ?)I- Stykke 20 kr (er det sånne du mener med oveganger/nipler? hvis hvor mange må jeg ha?) raddis er det radiator? for det har jeg satt opp Men radiatoren kjøler ikke så bra uten en vifte på, så det er sterkt å annbefale det Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Når jeg testa vannkjølinga mi uten 120mm vifte så var vannet lunka.. Er det pumpen som varmer det opp? Endret 23. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 vannblokken på cpu feks Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 vannblokken på cpu feks Har du vannkjøling sjøl eller? Det er de som kjører vannkjølings-systemet aleine uten hw for å se at det er tett. Og hvis vannet blir lunka da, ja så er det fordi pumpa avgir litt varme den og. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Har ikke det nei. Missforsto litt. Tenkte ikke over at det sto testet. Men hvis vannet blir så varmt av bare en pumpe, sier jo det litt hvor stor effekt en vifte har. Hvis romtempen er normal da. Endret 24. desember 2003 av Josten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå