Lemongrass Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Jeg har vært på haugevis av Tinder-dates det siste året. Det er som regel hyggelig, men det blir som regel med 2-3 dater. Det er svært sjelden jeg ikke ønsker å gå videre. Da må det være at jeg ikke føler noe potensiale i det hele tatt. Eller så ender jeg det etter første date hvis det absolutt ikke funker. Det ender som regel i enten ghosting, jenten virker veldig lite engasjert i planleggingen av ny date, eller vi avslutter med en hyggelig chat hvor vi ender det. Hvordan kan jeg gå videre fra 2—3 date og få satset ordentlig på noe? Det var en jeg var på date med her om dagen hvor jeg følte vi hadde virkelig god kjemi, vi snakket om å finne på noe en dag og hun minnet meg på det rett før vi sa farvel. Hun sende meg også en melding senere om at det var veldig hyggelig å møte meg. Da jeg svarte at jeg var enig i at det var hyggelig og lurte på når hun var ledig ghostet hun meg. Av og til skjønner jeg ingenting, haha. Endret 7. april 2019 av Mos Def Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Fortsett å date til du treffer en som føler sen samme kjemien som deg. Dette er ikke et spill, det finnes ingen regler og ingen fasit. Det er ikke nødvendigvis sånn at du gjør noe feil, gitt at du har normale sosiale antenner og ikke er klein eller creepy. Det er et spørsmål om mengde. Nye dater helt til du finner noen du klikker med. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Høres rart ut. Jenter møtet sjelden opp på date 2 og i alle fall ikke 3, om hun ikke er litt interessert. Tommelfingerregelen er at man har sex på tredje date. Er du for passiv og lite frempå rent fysisk? De fleste forventer at du gjør fremstøt som kyssing, berøring etc. Greier du ikke det lukes du raskt bort 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Høres rart ut. Jenter møtet sjelden opp på date 2 og i alle fall ikke 3, om hun ikke er litt interessert. Tommelfingerregelen er at man har sex på tredje date. Er du for passiv og lite frempå rent fysisk? De fleste forventer at du gjør fremstøt som kyssing, berøring etc. Greier du ikke det lukes du raskt bort Også kalt fysisk kjemi. Man kan være knallgode sammen på papiret så møtes man og får en helt annen oppfatning. Kan hende de bare måtte gå på date nr 2 for å være sikker altså. Vanskelig å si noe om hva TS gjør feil. Skulle vært en flue på veggen i slike tilfeller! Lenke til kommentar
ozone Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Å "komme videre med datingen", betyr ikke "å få flere dater" slik det kan se ut som du tenker! Du skal bruke de to-tre datene til å "komme deg videre" fra pratingen, og over på romantikken! Enda flere dater med "hva driver du med da?" er ikke det som skal til. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Date 1: uformelt, kort møte. Spasertur e.l Date 2: intimt møte. Middag hos en av dere Date 3: netflix&chill. Gjerne kombinert med date 2 om man føler seg innafor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå