Tommy-T Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Hei,Jeg har i en periode slitt med flere forbrukslån som gjør det svært vanskelig for meg å leve et bra liv. Gikk på en smell for noen år siden, og da ble dessverre både forbrukslån og kredittkort benyttet for å finansiere en dyr livsstil :/ Lurte på om noen har erfaringer med refinansiering? Om det er muligheter for å spare reelle penger eller om rentene ikke går veldig ned? Endret 15. april 2019 av Tommy-T Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Mange som annonserer ned til 7% rente, men realistisk så får du ~15% og en nedbetalingsplan Får bedre rente etter hvor mye inntekt en har Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Jeg hadde ca 100 000 over 4 forskjellige kort, og ca 13 000 per måned (AAP) for ca 3-5 år siden. Fikk ingen tilbud om refinansiering, søkte over alt. Det var en mulighet med søkemotoren om å velge type inntekt, og da jeg valgte "Fast jobb" som inntekt, fikk jeg tilbud. Løsningen ble å spørre familie. Endret 7. april 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Tror Sbanken tilbyr en "OK" rente på refinansiering av forbrukslån, men en kan aldri forvente god rente på slike lån. Det viktigste er at du ikke tar opp nye lån etter at du har fått refinansiering. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Du får ikke gode betingelser på lån dersom du ikke ha noe av verdi som sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå