Torstein Norum Bugge Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Meizu X8 fremstår som en gudegave til deg som vil ha bra telefon for minst mulig penger.TEST: Meizu X8 Lenke til kommentar
Oki Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kan kjøpes på AliExpress til ca 1500 kr? Ikke kjøp av norske svindel nettsteder. 1 Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Største minuset her er vel mangel av bånd 20 til 4g? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kan kjøpes på AliExpress til ca 1500 kr? Ikke kjøp av norske svindel nettsteder. Kostet 1670 på Ali, pluss moms = 2087 spenn. Resten er vel inntjening og norsk reklamasjonsrett? 3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Har ikke en del kinamobiler fra Ali og lignende av og til inneholdt en del uønsket programvare? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Har ikke en del kinamobiler fra Ali og lignende av og til inneholdt en del uønsket programvare? Man bør være obs på selgeren ja. Prisen jeg sa er fra Meizu sin offisielle butikk på Ali 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Ikke noe minus at den kommer med gammelt operativsystem (sluppet desember 2017*)? Hva er realistiske forventinger til OS oppgraderinger for den type produkt for denne produsenten, er to vanlig eller får den kanskje bare Android 9 en gang og slutter på det? «Flyme» har Meizu kalt sin egen vri på Android, i dette tilfelle i varianten 8.1 Oreo. Vi fikk flere oppdateringer i løpet av testperioden, så kanskje er det håp for å få nyere Android etterhvert? Uansett er det ikke veldig kritisk – for Meizus system er faktisk relativt ålreit i bruk. Er det virkelig tek.no jeg leser? * https://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_8.1_Oreo_(API_27) Endret 8. april 2019 av mandela Lenke til kommentar
oddi Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Bør vel også nevnes at operativsystemet ikke støtter norsk språk. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Syntes specs du får virker dyrt ut jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg