morknudsen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hei Etter å ha kommet et stykke på vei inn i NFSU og etter å ha byttet bil 4 ganger har jeg et problem. Mange av bilene trekker mot høyre når de aksellerer. Dette er utrolig irriterende da jeg hele tiden må kompansere for dette .... Er det noen som har peiling hvorfor dette skjer? Det skjer ikke i høy hastighet og det skjedde heller aldri med min første bil Peugeot 206. Endret 22. desember 2003 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Spiller du det på Playstation 2? I så fall kan det være at du har startet konsollen med å holde inn analogen eller gamepaden mot høyre, da kan den "låse" seg. Prøv å start konsollen på nytt. Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Sorry - glemte å si det...Spiller det på PC Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm pc ja ...hvis det er med ratt så prøv å konfigurere rattet ....husk når du starter spillet at rattet er i midt stilling ...hvis det er ratt så, hvilket ? kanskje det er en litt dum "effekt" i spillet slik at det skal virke litt mer "ekte" ..ikke vet jeg ... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 sikkert slått forstillinga skjeiv Lenke til kommentar
esone Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har akkurat samme problem,men min bil drar til venstre hele tiden! Spiller det på pc jeg og.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har det jeg og (pc) Er ikke sikkert at det er en feil da :\ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er sikkert ikke en feil da alle andre virkelig raske cpu biler gjør det samme i drag. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 OMG Fy F*en, n00bz. Trenger ikke si mer bilen er sprekere med større akselerasjon. Derfor er det selvsagt at bilen begynner å spinne og bilen heller til høyre. Du kan jo alltid skifte tilbake til 206, men da tviler jeg på at du vinner noe. Hvis du syns din bil heler mye til høyre i start. Gled deg til du får skylinen den heller MYE mot høyre når du starter Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har funnet feilen Min flightstick (som jeg seff. ikke bruker til NFSU) er jo fremdeles tilkoblet og den står litt skrevt...ja mot nettop høyre. Når den settes i midtstilling eller kobles av er alt som normalt igjen.... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jaja, men uannsett, med en raskere bil vil du merke at bilen vil komme til å 'vri' seg litt under start Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) OMG Fy F*en, n00bz. Trenger ikke si mer bilen er sprekere med større akselerasjon. Derfor er det selvsagt at bilen begynner å spinne og bilen heller til høyre. Du kan jo alltid skifte tilbake til 206, men da tviler jeg på at du vinner noe. Hvis du syns din bil heler mye til høyre i start. Gled deg til du får skylinen den heller MYE mot høyre når du starter Jeg skjønner hva du vil hinte til her, men det han nevner skjedde med min pc også. Var en annen over her som nevnte at den gikk til venstre. Vel, det skjedde på min pc også. Jeg tok bare en reboot og etter det så var alt greit. Ikke vet jeg hva eller hvorfor det skjedde, men sikkert en bug. Jeg vet at bilen kan spinne i starten ettersom man får en kraftigere bil som igjen fører til at den skjener ut til høyre/venstre, men det er en bug i spillet, punktum. Ikke vær en besserwisser og tro du har peil på bil og motor. Denne gang får du tilbake og blir satt på plass. Endret 22. desember 2003 av gixxerman Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 2 regler, Ikke animerte avatarer Ikke bilder i siggen Føl deg truffet vis du har noe av dette Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 2 regler, Ikke animerte avatarer Ikke bilder i siggen Føl deg truffet vis du har noe av dette hehe.. ellers nok en logisk løsning på tingene Har funnet feilen Min flightstick (som jeg seff. ikke bruker til NFSU) er jo fremdeles tilkoblet og den står litt skrevt...ja mot nettop høyre. Når den settes i midtstilling eller kobles av er alt som normalt igjen.... Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 jaja, men uannsett, med en raskere bil vil du merke at bilen vil komme til å 'vri' seg litt under start jepp...regner nok med det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå