revise Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Hei, jeg holder akkurat nå på med å forbedre meg til engelsk eksamen 2019 (10.trinn). Jeg leser mye, og skriver grei engelsk men klarer aldri å få sekser. Føler læren min gir meg dårlige tilbakemeldinger, og jeg er usikker på hva jeg må forbedre. For noen dager siden satte jeg meg ned med eksamens oppgaven fra 2018, og besvarte den som om det var en ekte eksamen, med tidsramme og tillate hjelpemidler. Jeg spurte engelsk læreren min om han kunne rette teksten, han svarte at han ikke hadde tid. Derfor lurer jeg på om noen her, kunne tenkt seg å lese over oppgaven min, og komme med tips på hva jeg kan forbedre (innhold/grammatikk og rettskriving) - Jeg legger med oppgave, og tekst. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Hei, jeg holder akkurat nå på med å forbedre meg til engelsk eksamen 2019 (10.trinn). Jeg leser mye, og skriver grei engelsk men klarer aldri å få sekser. Føler læren min gir meg dårlige tilbakemeldinger, og jeg er usikker på hva jeg må forbedre. For noen dager siden satte jeg meg ned med eksamens oppgaven fra 2018, og besvarte den som om det var en ekte eksamen, med tidsramme og tillate hjelpemidler. Jeg spurte engelsk læreren min om han kunne rette teksten, han svarte at han ikke hadde tid. Derfor lurer jeg på om noen her, kunne tenkt seg å lese over oppgaven min, og komme med tips på hva jeg kan forbedre (innhold/grammatikk og rettskriving) - Jeg legger med oppgave, og tekst. Oppgaven er ikke lagt med. Lenke til kommentar
revise Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Oppgaven er ikke lagt med. Usikker på om jeg skal legge ut word-dokument, eller google docs. siden flere kan redigere osv. på google docs.. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Usikker på om jeg skal legge ut word-dokument, eller google docs. siden flere kan redigere osv. på google docs.. Det er egentlig det samme, jeg liker å markere kommentarer i Word. Lenke til kommentar
revise Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Det er egentlig det samme, jeg liker å markere kommentarer i Word. Kan jeg sende deg oppgaven i morgen, eller på onsdag? har ikke tilgang til dokumentet nå. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kan jeg sende deg oppgaven i morgen, eller på onsdag? har ikke tilgang til dokumentet nå. Selvfølgelig, gjør som det passer deg Lenke til kommentar
NorMusician04 Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg vil også gjerne lese, om jeg får lov! Ligger selv på 6 i engelsk skriftlig. Lenke til kommentar
revise Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Jeg vil også gjerne lese, om jeg får lov! Ligger selv på 6 i engelsk skriftlig. Det å få tilbakemeldinger fra flere er alltid bra! 1 Lenke til kommentar
revise Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Det å få tilbakemeldinger fra flere er alltid bra! Har det noe å si for deg om filen er word, eller google docs? Lenke til kommentar
revise Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Oppgaven er ikke lagt med. Det å få tilbakemeldinger fra flere er alltid bra! Endret 12. april 2019 av revise Lenke til kommentar
revise Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Endret 12. april 2019 av revise Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Fungerer linken? Den fungerer! Lenke til kommentar
revise Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) ? Endret 11. april 2019 av revise Lenke til kommentar
revise Skrevet 11. april 2019 Forfatter Del Skrevet 11. april 2019 Den fungerer! Bruker ikke docs, så mye kommer du til å gi meg tilbakemelding her, eller i dokumentet. Slitter en del med tegnsetting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå