viggo Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvordan skrur man av smooth scrolling i windows explorer? Får skrudd den av i internett explorer, men ikke i windows explorer. Ufattelig irriterende!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 smooth scrolling?? Hvordan slår jeg det på? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 i internett explorer: tools -> internet options -> advanced -> sjekk haken for "Use smooth scrolling" Den er ikke akkurat smooth på min maskin (PIII 733) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 hvis det er standard har jeg det nok på, men så voldsomt "smooth" er det ikke på min heller. (800mhz) noen som har prøvd opera 6.01? skulle det ikke være smooth scroll greie der også? funker det? er det kult? Lurer egentlig på hvorfor scrolling må gå hakkete - bruker det noe CPU da? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg hadde en gang et lite program som het noe slikt som TweakUI eller TweakAll, som kunne slå av smooth scrolling og mye annet i Windows. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 takk Gikk inn i tweakUI og skrudde av smooth scrolling. Nå går det mye smooth'ere. Lenke til kommentar
hasund Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har nettopp fått Opera og må si jeg savner den herlige myke scrollingen fra Internet Explorer. Der utgjør hvert "scrolleklikk" mye mindre avstand på skjermen, noe som gjør scrollingen mer flytende (tegnefilmprinsippet). I Opera er det langt mer hakkete. Dette selv om såkalt smooth scrolling eller unngå flimring er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå