lawiet Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) nvm Endret 9. april 2019 av lawiet Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 I 100 gram pulver: 35 g karbohydrat (33 g sukker), 35 g protein og 8,8 g fett. Dette er høgt proteininnhold og lite fett. Resten er nødvendigvis karbohydrater. Som ventet.Men én porsjon er på knapt 100 kcal, noe som er uhyre lite sammenlignet med et måltid. Blir en mett av slikt, da? (Det trengs 20 eller 30 porsjoner pr. dag for å erstatte energien i vanlig kosthold). Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Herbalife er et MLM (pyramidespill) som selger overprisa drittprodukter som skal lokke folk inn i pyramiden. Hold deg langt unna selskapet og produktene deres. 6 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nature's Own samme Ulla. Hadde en fetter som drev å dyttet masse sånt til Bestemor.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kjøp litt frukt og grønsaker så har du eit betre måltid til ein brøkdel av prisen. 2 Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Jeg vil helst kun vite om det er for mye sukker eller område er en dårlig produkt. vær så snill kom med saklig begrunnelse på hvorfor man bør holde seg unne dette produktet, hva er i produktet som er dårlig?. å kalle det for pyramide spill er ikke godt nok svar på hvorfor dette produktet er dårlig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Jeg vil helst kun vite om det er for mye sukker eller område er en dårlig produkt. vær så snill kom med saklig begrunnelse på hvorfor man bør holde seg unne dette produktet, hva er i produktet som er dårlig?. å kalle det for pyramide spill er ikke godt nok svar på hvorfor dette produktet er dårlig. Ok, så du tror at et super shady selskap som lurer folk for pengene sine ikke lager et drittprodukt? Det var jo det du lurte på og du har fått svar allerede. Endret 7. april 2019 av PgUp 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Inneholder dette produktet altfor mye sukker? den skal være sunn næringsrikt måltid shake som er måltidserstatter for vektreduksjon. 550g skal den være. Men jeg føler at den inneholder altfor mye sukker. eller hva syns dere? noen som er ekspert på noe sånt? Det er nok bare kunstig søtningsmiddel. Jeg kjøpte en sånn stor jordbær protein shake og andre produkter i en pakke av en venn for å hjelpe ham. Det er en helt grei måltidserstatter/protein shake. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Så nå at den inneholder sukker. Er ikke så nøye om du bruker det istedenfor mat. Men jeg er ikke ekspert, spør i treningstråden. Bare vis bildene, og ikke nødvendig å nevne at det er Herbalife siden pyramide bedrifter ikke står høyt i kurs. Er mange med ernæringsfag der... Doofen tror jeg er der. Han er ekspert. Og at noe inneholder sukker behøver ikke nødvendigvis å bety noe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 At det inneheld sukker betyr vanlegvis at dei treng det for smaken sin del og/eller for å få litt fleire kcal. Om 33% sukker er for mykje avheng sjølvsagt av kor mykje du får i deg i løpet at eit døgn. Ei banan har ca. 50% sukker for å ta ein samanlikning. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg vil helst kun vite om det er for mye sukker eller område er en dårlig produkt. Jeg har allerede svart, og mitt svar var at produktet er helt OK. Det inneholder ikke for mye sukker; sukker er da også et utmerket næringsmiddel. Ankepunktet er at sukker er tomme kalorier, men det gjelder på ingen måte ditt produkt, det framgår av vitamin- og mineralinnholdet. Hvordan produktet skal brukes og hva det skal være godt for, er derimot uklart for meg. Det jeg ikke nevnte, siden du ikke spurte, var prisen. På grunn av distribusjonsforma er prisen dobbel eller noe slikt, men det er du sikkert klar over. Uansett er det en helt annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå