Gå til innhold

14 dagers tørke...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur nok leggen din begynner å få et hint av brunfarge, ja... :-) Jeg kan forstå at du ikke syns dette gjelder som overklokkingsartikler, men skjermkorttester har også vært etterspurt blant leserne.

 

Rene overklokkingsartikler trenger mye forberedelse og jobb for at det skal være noe særlig vits å skrive dem, så de vil komme, men ikke for ofte. Imens slenger vi selvfølgelig inn litt overklokking der vi kan.

Lenke til kommentar

men tala for meg, Novec!

 

Når har dere tengt til å gjøre dere ferdig med "Hjemmelaget vannkjøling, del 3"?

 

liker faktisk ikke å mase på dere, da jeg skjønner hvor mye arbeid det er å mekke en god annmeldelse\godt projekt, men det aktuelle projektet har dere da aldeles hatt medngder av tid på! :p

 

"Påbegynt: 23.10.01"

 

kanskje trenger dere litt "ferskt blod"?

og en tanke som slo meg, hva med å lage noen galmanns projekter av ting som ikke koster skjorta?

9600 nonpro eller 5200ultra\5600 koster jo i sannhet ikke mye lenger..

Lenke til kommentar
Det har vært eksamenstid nettopp, noe som har påvirket antall artikler. Selv har jeg jobbet fra 10-21 stort sett hver dag de siste ukene. Men fortvil ikke - det jobbes med et par artikler som nok vil være SVÆRT interessante. Og i julen skal jeg skrive et par artikler selv.

 

Fra nyttår av satser vi stort på å komme tilbake i godt, gammelt gjenge - hvor overklokking av prosessorer og skjermkort, casemods, kjølere, kabinetter og div. prosjekter skal stå i fokus.

 

Og ja: vi skal også fikse et par stilige elektronikk-prosjekter. :)

Du sa omtrent det samme for et par måneder siden... :cry:

Og det har ikke skjedd noen ting :no: -Tvert imot :cry:

 

Edit: Rettere sagt 6/11

Endret av So
Lenke til kommentar

diablo: Hjemmelaget vannkjøling ble påbegynt av Kjell Erik Budalen, en uvurderlig medarbeider som dessverre valgte å slutte på grunn av ny jobb. Da er det kanskje ikke så merkelig at det ikke har blitt noe mer av det... Et par galmannsprosjekter er på tapetet, jeg må bare lage ekstern vannkjølingsenhet og 40A strømforsyning først.

 

Ferskt blod har vi fått, men det tar litt tid før nye medarbeidere blir varme i trøya og artiklene er klare for publisering. En av nykomlingenes kreasjoner ventes publisert i løpet av kort tid.

 

So: Som Vidar sier var det veldig mye stress med eksamener før jul, og i jula har vi naturlig nok tatt ferie. Likevel har det kommet en del nytt siden sjette november:

  • Hauk del 2
  • 3M Fluorinert-maskin
  • vannkjølingsguide
  • test av to kabinetter,
  • en prosessorkjøler,
  • en harddiskkjøler,
  • og verdens tre raskeste skjermkort

Jeg syns ikke det er så verst i eksamensinnspurten?

 

2004 kommer til å bli et spennende år med mange forandringer og mye gøy - enten dere vil eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Ikke for å kritisere, men hva har kabinett tester å gjøre hoss overklokking.no?

 

jeg skjønner godt at dere ikke har tid til all verden, spes før jul.

Jeg ønsker dere alle ett godt nytt år, og mange gode artikler videre :)

Stå på :)

Kaaanskje kabinett A har plass til fler/større vifter enn kabinett B til en annen pris o.s.v.... Altså for å finne overklokkingspotensial i ett kabinett. Why not sier jeg :yes:

Lenke til kommentar
Ikke for å kritisere, men hva har kabinett tester å gjøre hoss overklokking.no?

 

jeg skjønner godt at dere ikke har tid til all verden, spes før jul.

Jeg ønsker dere alle ett godt nytt år, og mange gode artikler videre :)

Stå på :)

Kaaanskje kabinett A har plass til fler/større vifter enn kabinett B til en annen pris o.s.v.... Altså for å finne overklokkingspotensial i ett kabinett. Why not sier jeg :yes:

For ikke å snakke om casemod-potensiale. ;)

Lenke til kommentar
Ikke for å kritisere, men hva har kabinett tester å gjøre hoss overklokking.no?

 

jeg skjønner godt at dere ikke har tid til all verden, spes før jul.

Jeg ønsker dere alle ett godt nytt år, og mange gode artikler videre :)

Stå på :)

1: Vi tester også casemod-utstyr

2: Det er vi som har testet de fleste kabinettene

3: Kabinett-tester er fin-fint fyllstoff. Tar kort tid å gjennomføre, og kan tas mellom slagene.

 

Så vi blir nok å fortsette med kabinett-tester, jah! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...