sparks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå har det gått 14 dager, enda ikke fått en ny artikkel.. Hva skjer? Lever ok.no av forumet? Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du er sikkert veldig oppmuntrende for OK.no? Slutt å mas heller! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er JUL! Har sikkert litt annet å drive med.. Jeg håper at de kommer sterkt tilbake etter nyttår. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Venter jeg også, som alltid.. men man må huske på at de gjør dette på fritiden sin, så vi må la dem ta den tiden de trenger.. Stå på ok.no! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Det er JUL! Har sikkert litt annet å drive med.. Jeg håper at de kommer sterkt tilbake etter nyttår. Det kalles planlegging, istede for 2 artikler på en gang er det bedre å fordele det.. Men sant nok, det er jul.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det kalles planlegging, istede for 2 artikler på en gang er det bedre å fordele det.. Men sant nok, det er jul.. Da anbefaler jeg deg å spare noen artikler til senere lesning dersom det kommer to med kortsrom mellom seg Selv ser jeg helst at artiklene blir publisert så fort dem er klare. Ser ikke noe poeng i å bare sitte på stoff uten å publisere det. Spesielt omtaler av produkter hvor man kan risikere å kjøpe katta i sekken bare for at ok.no satt og ruga på en artikkel som påpekte en svakhet du burde vært klar over. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det har vært eksamenstid nettopp, noe som har påvirket antall artikler. Selv har jeg jobbet fra 10-21 stort sett hver dag de siste ukene. Men fortvil ikke - det jobbes med et par artikler som nok vil være SVÆRT interessante. Og i julen skal jeg skrive et par artikler selv. Fra nyttår av satser vi stort på å komme tilbake i godt, gammelt gjenge - hvor overklokking av prosessorer og skjermkort, casemods, kjølere, kabinetter og div. prosjekter skal stå i fokus. Og ja: vi skal også fikse et par stilige elektronikk-prosjekter. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå er ATI-testen oppe. Det har tatt en stund i påvente av nye kort for å kjøre flere benchmarks, men det ble dessverre ikke mulig. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dere skulle prøvd å kjøle ATI kortene med noe annen kjøling, framfor original kjøler Pelt eller noe.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dessverre litt vanskelig med kort som vi bare låner. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå har det gått 14 dager, enda ikke fått en ny artikkel.. Hva skjer? Lever ok.no av forumet? Føler meg ikke så lite truffet her, ettersom jeg langt på vei lovet å bli ferdig med del 2 av vannkjølingsguiden min før jul. Av forskjellige og til dels personlige årsaker, må jeg nok innse at jeg ikke blir ferdig med denne på en liten stund, og dermed kommer det nok ingen bidrag fra meg på denne siden av julen. En influensarunde har også gjort sitt til å forsinke det hele. Men hold ut, den som venter skal ikke vente forgjeves! La meg samtidig benytte anledningen til å ønske alle sammen en knakendes god jul! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Har en ting til å si. Overklokking.no er vel en overklokkings side/casemodding - hva gjør da en skjermkort test her? Hardware.no bør jo ta ansvar for det.. Det er riktignok litt overklokking i testen, men ikke nok til at det passer her.. - mener jeg... Jeg savner overklokkingsprosjekter eller casemoddings prosjekter.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 I tillegg hadde hw.no en CPU-test, der de testet bl.a P4 3,2EE uten å gjøre litt skikkelig overklokking. Virker som om dere burde ha byttet... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skjermkort har så absolutt noe med overklokking å gjøre, like mye som prosessorer og hovedkort. Vi har dessverre ikke tilgang til samme utstyr som HW, derfor har vi ikke lekt med P4EE. At de ikke har kjørt skikkelig overklokking er forsåvidt helt greit ettersom det er en produkttest på Hardware.no, ikke et kamikaze-prosjekt på Overklokking.no :-) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Er det ikke mulig å heller bytte når det er sånne ting som det? Vil se P4EE tynt til grensen! Endret 25. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Overklokking.no er vel en overklokkings side/casemodding - hva gjør da en skjermkort test her? Hardware.no bør jo ta ansvar for det.. Det er riktignok litt overklokking i testen, men ikke nok til at det passer her.. - mener jeg... Jeg mener at Overklokking.no bør ha med skjermkort tester og overklokking av disse. Det oss overklokkere er ute etter er jo tross alt å tyne ut mest MHz og ikke minst mer YTELSE. Det er ofte hele grunnen til at folk klokker, for å få mer ut av sitt utstyr...Selv om ikke alle har bruk for den konge ytelsen. Endret 25. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den prosessoren som hw lånte kunne de vel ikke øke spenningen på? De sa at de fikk 3.7Ghz eller no (?), men at de kunne fått mye mer ved å øke kjernespenningen. Jeg antar at de ikke ville risikere noe med prosessor som var på lån, og som atpåtil er så å si umulig å få kjøpt. Det er sjofelt å klage på den jobben ok.no folka gjør. De er flinke! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Overklokking.no er vel en overklokkings side/casemodding - hva gjør da en skjermkort test her? Hardware.no bør jo ta ansvar for det.. Det er riktignok litt overklokking i testen, men ikke nok til at det passer her.. - mener jeg... Jeg mener at Overklokking.no bør ha med skjermkort tester og overklokking av disse. Det oss overklokkere er ute etter er jo tross alt å tyne ut mest MHz og ikke minst mer YTELSE. Det er ofte hele grunnen til at folk klokker, for å få mer ut av sitt utstyr...Selv om ikke alle har bruk for den konge ytelsen. Skjermkort er helt greit, men da bør det være mer info overklokking enn om bundlen! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er begrenset hvor mye det går an å skrive om overklokking av et helt standard kort... Derimot går mye av resultatanalysen på hvordan et overklokket Pro-kort gjør det ved samme klokkefrekvens som XT, så overklokkingen er på ingen måte noen liten del av testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå