Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Psykisk hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei!

I omtrent et halvt år nå har jeg vært i supert humør og egentlig hatt det veldig bra, etter en periode på et par år med tung depresjon som jeg aldri har fått sjekket ut. Var ikke klar over at det sannsynligvis var depresjon på tiden, fordi jeg tenkte at det ikke var bra nok depresjon til at jeg var deprimert (takk for den, hjerne). Nå som jeg har reflektert tilbake på det skjønner jeg at noe helt klart ikke var som det skulle, men har aldri snakket om det med noen.

Ihvertfall, I den siste måneden har jeg begynt å få tilbake den samme følelsen. Ingen liker meg, jeg er stygg, det er ikke morsomt å gjøre noe som helst etc. Det kommer periodevis. Noen ganger bytter jeg fra å tenke at jeg vil drepe meg selv til at å føle meg som om jeg eier verden opptil en tre-fire ganger om dagen. Og jeg gidder faen ikke føle meg som det jeg gjort for et halvt år tilbake igjen. Så jeg begynner selvfølgelig å lure på om det er noe som ikke stemmer. Tror jeg enten har bipolar lidelse eller depresjon.

Hva gjør jeg? Bor ikke i byen til fastlegen min lenger, (ikke det at jeg vet hvordan jeg får tak i han uansett) og jeg har ingen anelse hvordan jeg skal få sjekke ut dette selv.

Hvordan skaffer jeg hjelp?

Anonymous poster hash: 71f62...ccf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...