Jantix Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Hei alle! Etter 6,5 år nå har min Samsung Galaxy Note 3 sagt takk for seg, og jeg trenger en ny. Ikke viktig med Note-funksjon, har knapt brukt den. Jeg har ikke fulgt særlig godt med på markedet de siste årene, for jeg har vært godt fornøyd med telefonen min. Jeg trenger ikke noe veldig dyrt, men greit med stor skjerm og greit kamera og selvsagt ok kvalitet i forhold til pris. Må også ha minnekortplass (micro). Forslag mottas med takk! Jan Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Beste tilbudet pr nå etter min mening. https://www.elon.no/Produkter/Mobil/Mobiltelefon/Samsung-Mobiltelefon-Galaxy-S9-Lilla Lenke til kommentar
Jantix Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Takk, det ser veldig bra ut! Det ser ut som en må langt ut på landet for å få tak i den til den prisen, men jeg skal iallfall sjekke modellen videre. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Du kan bestille på nett. Elon er safe. Er gamle Euronics Lenke til kommentar
Jantix Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Takk, typisk er det helg. Men jeg ringer mandag og spør hvor lang tid det tar å få den. Må ha seinest onsdag grunnet en reise. Om ikke får jeg bare betale mer et annet sted, for jeg har sett på spesifikasjonene, og den ser bra ut. Jan Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg lurer på om ikke det tilbudet lun varer til søndag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå