VH12th Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg har planer om å lage en pult i sommer som jeg kan sette pc'en min på! Men jeg vil gjerne bruke industrirør som stativ for pulten. Noen som vet hvor man kan få slike rør? gjerne bruk bildet som en form for referanse Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Alle rørforhandlere har dette. Er vel rørdeler i svart stål. Typisk til sprinkling Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Det er sorte aduserte stålrør og rørdeler du leter etter. Det går f.eks. an å kjøpe her (har ikke prøvd den butikken selv). Lengre rør blir typisk gjenget i ønsket lengde, så da bør du ta kontakt med en rørlegger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Stikk gjerne innom butikker som Biltema, Jula, Maxbo etc. De har litt sånt her og der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Har man en stor gjengebakk kan man lage gjengene selv men de er ofte litt dyre når man kommer opp i den dimmen det er snakk om her og blir kanskje en stor engangskostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå