Gå til innhold

Ap og LoVeSe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tragisk spør du meg. Arbeiderpartiet har akkurat vist at de ikke lenger er et parti for arbeideren og industrien. Dette er bare første steg i å la de radikale i AUF få bygge ned velferden i landet vårt. 

 

Hadde ærlig talt aldri trodd at AP ville gå med på dette, men det viser jo igjen hvor kontaktløse AP har blitt med befolkningen ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragisk spør du meg. Arbeiderpartiet har akkurat vist at de ikke lenger er et parti for arbeideren og industrien. Dette er bare første steg i å la de radikale i AUF få bygge ned velferden i landet vårt. 

 

Hadde ærlig talt aldri trodd at AP ville gå med på dette, men det viser jo igjen hvor kontaktløse AP har blitt med befolkningen ellers.

Man hjelper arbeideren og industrien mye mer ved å utvikle grønn teknologi og industri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ap har blitt et parti for offentlig ansatte, subsidierte og trygdede. Det er selvfølgelig helt greit at denne gruppen har et eget parti. Men det blir jo rart når Ap ser på seg selv som arbeidernes parti. Det er de ikke. Ap tar penger fra de som produserer, og gir til de som ikke produserer. Ap er en trussel mot norsk industri.

Lenke til kommentar

Det viser ihvertfall at industrien og LO har mistet makta i AP - nå er det de unge broilerne i AUF og politikere som aldri har gjort annet enn å være politiker, som har makt.

 

Det er vel positivt at AUF har makta. Flere flyktninger vil komme til Norge med årene!

Lenke til kommentar

Tragisk spør du meg. Arbeiderpartiet har akkurat vist at de ikke lenger er et parti for arbeideren og industrien. Dette er bare første steg i å la de radikale i AUF få bygge ned velferden i landet vårt. 

 

Hadde ærlig talt aldri trodd at AP ville gå med på dette, men det viser jo igjen hvor kontaktløse AP har blitt med befolkningen ellers.

 

Når ble det bestemt at oljeindustrien er den eneste arbeidsplassen vi har av betydning i dag og i fremtiden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et merkelig utspill. Å si at man er arbeiderparti og samtidig si nei til et slikt forslag er jo litt selvmotsigende.

Å tro at grønne alternativer vil dukke opp av seg selv har jeg lite tro på.

 

Men men... Er 20 år siden jeg stemte AP så ingen forskjell fra meg med tanke på neste valg.

Lenke til kommentar

Når ble det bestemt at oljeindustrien er den eneste arbeidsplassen vi har av betydning i dag og i fremtiden? 

 

Oljeindustrien er norges viktigste industri pr. i dag, og vil nok være det i minst 10 år frem over. Man må gjerne satse på "grønne arbeidsplasser", men så lenge oljen har en verdi bør vi også utnytte den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det vet jeg. Er heller ikke imot oljeindustrien, tvert imot. Jeg har jobbet i den. Men kommer oljen til å være Norges viktigste og største industri også om 50 år? Jeg er enig i at vi bør utnytte de ressursene vi har, men til hvilken pris? Vi har fantastisk natur langs kysten i områdene det er snakk om, mye relativt uberørt i Lofoten, Vesterålen og Senja. Jeg skjønner at motstanden der oppe er enorm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...