Party99 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Hei dere. Har hatt lappen i ett år før jeg mistet den (her bestod jeg på første forsøk!). Har nå nylig tatt to oppkjøringer og strøket på begge. Den ene gangen forstår jeg litt, mens den andre ble jeg psyket ned av sensor og da klarte jeg virkelig ikke å vellykkes. Har dere noe å dele om Stavanger trafikkstasjon og sensorene der? Navn og hvordan er sensorene? Etter totalt tre oppkjøringer kan jeg trygt si det er sinnsykt stor forskjell på sensorene der! Ei som hett Grete var tipptopp, mens Per Anders helt fryktelig og frekk! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Slik du beskriver situasjonen kan det se ut som ditt første forsøk på oppkjøringen burde vært underkjent, og blir igjen bekreftet ytterligere to ganger. Førerkortet(lappen) er en ferdighet, ikke en rettighet..... 6 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Om det viser seg å være et reelt problem med èn eller flere sensorer der, noe som absolutt ikke er umulig - så er det viktig at du melder inn klage. Ellers vil ingenting skje. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Lurer på hvordan man klarer å miste lappen så fort..? Joda, leser om slikt nesten hver dag, så jeg har en viss peiling Lenke til kommentar
Party99 Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Men kjenne noen til noen sensorer ved Stavanger? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Du må ikke kjøre opp i Stavanger, om det er sånn at du ikke liker sensorene der og du får ikke velge hvem som skal være sensor så det er likegyldig om vi vet av noen snille sensorer 1 Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Lurer på hvordan man klarer å miste lappen så fort..? Joda, leser om slikt nesten hver dag, så jeg har en viss peiling Rekorden er det vel en kis i Tromsø som har. Det tok vel under 1 time fra han bestod førerprøven til han mistet lappen i fartskontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå