Drogin Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Det er en vanskelig situasjon du er i, TS. Det avhenger selvfølgelig av personlighet, men jeg sliter med å "komme inn i varmen". Har jeg først fallt utenfor forblir jeg ofte der. Første gang jeg begynte på universitetet gadd jeg ikke invistere noe særlig tid i begynnelsen på å bli kjent med folk, og før jeg visste ordet av det var jeg helt alene, og min tanke om at dette går seg til etterhvert, stemte ikke. Jeg byttet studie og begynnte fra børjan, og passet på å prøve å bli kjent med folk når alle var like nye, før det var dannet "venne-gjenger". Plutselig ble jeg en del av en vennegjeng, og vi holdt sammen hele studiet. 5 Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Det er en vanskelig situasjon du er i, TS. Det avhenger selvfølgelig av personlighet, men jeg sliter med å "komme inn i varmen". Har jeg først fallt utenfor forblir jeg ofte der. Første gang jeg begynte på universitetet gadd jeg ikke invistere noe særlig tid i begynnelsen på å bli kjent med folk, og før jeg visste ordet av det var jeg helt alene, og min tanke om at dette går seg til etterhvert, stemte ikke. Jeg byttet studie og begynnte fra børjan, og passet på å prøve å bli kjent med folk når alle var like nye, før det var dannet "venne-gjenger". Plutselig ble jeg en del av en vennegjeng, og vi holdt sammen hele studiet. Synes det er så utrolig fint at folk deler slike ting med andre Ti tomler opp fra meg til deg 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Nyt den ekstra plassen, og memorér ansiktene, og navnene hvis mulig, så du vet du har med skrullinger å gjøre hvis du skulle bli tvunget å ha med dem å gjøre profesjonelt senere i livet. Noen mennesker er bare fulle av f**nskap. Vær glad det ikke er deg. Endret 8. april 2019 av Taurean 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Jeg forstår at det høres skummelt ut for mange, for dette er tross alt Norge, men når du opplever det slik, er det lov til å spørre "unnskyld, flytter du deg vekk fra meg?" Noen her mener at det er sosialt selvmord å gjøre det, men alle andre er mer enn stresset nok med å tenke på seg selv og hvordan de selv fremstår om de ikke skal gjøre den vurderingen av deg også fordi du spør, og spesielt når de blir konfrontert og kanskje føler ubehag på grunn av det. Dessuten er dette universitetet og ikke grunnskolen og hvis du allerede er sosialt isolert, har du ikke så mye å tape. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå