Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg ser ICE nå har kickback på kr. 560,-.Men hvordan fungerer dette? Får man umiddelbart kr. 560 inn på sin kickback-konto ved bestilling eller blir det fratrukket faktura fra ICE etterhvert som tiden går.Jeg lurer også på om dersom det kommer inn på kickback-konto, hvor lang tid tar det før pengene er i boks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Her hadde det vært fint med en link, for jeg finner ingenting om kickback på websidene til ice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Her hadde det vært fint med en link, for jeg finner ingenting om kickback på websidene til ice. Nei, du må se på kickback.no Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Pengene kommer inn på kontoen din på kickback.no. Erfaringsmessig tar det litt tid før «kjøpet» blir bekreftet, typ 1-2 mnd. Når saldoen er oppdatert på Kickback kan du få pengene overført til din bankkonto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Om man får kr. 560 for to mnd prøveabonnement er jo dette en fin ordning. Lenke til kommentar
rapido7 Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Om man får kr. 560 for to mnd prøveabonnement er jo dette en fin ordning. Det hadde vært en veldig god deal. Men tviler sterkt på at det lar seg kombinere med bli kjent-tilbudet. Hvis det lar seg gjøre å kombinere begge to bør de vurdere å bytte ut den ansvarlige for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå