skravel Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Milde himmel... Bestillte en komplett PC den 14.12 med beskjed om at jeg skulle reise den 27/12 slik at hvis der oppstod problemer så måtte de ta kontakt -> Ringte til og med dagen etter og fikk vite at de hadde hatt litt rot med flytting osv. men at PC'en skulle komme innen avreise. Hele vitsen var jo at jeg kunne ha bestillt den en annen plass hadde jeg visst at det ikke gikk, men da jeg i dag (22/12) sjekket ordrestatus og den FORTSATT lå "åpen" og ringte fikk jeg vite at det var harddisken de hadde gått tom for.... Det er bare ALTFOR dårlig - hvorfor ga de ikke beskjed i så fall?? Det er greit med jul og andre hyggelige ting, men de hadde for f. fått beskjed både sammen med bestillingen + per telefon?!!!! God Jul alle sammen.... ...min blir ekstremt hektisk Endret 22. desember 2003 av skravel Lenke til kommentar
knutie Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 huff. det var dårlig.. Har en vare på komplett som står "åpen" etter 4 dager. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 huff, stakkars deg... du vil få et slit med å få tilbake pengene.. har fått greie på at mine er endelig på vei, etter UTROLIG mye om og men.. (les: "har pcutstyr kapasitetsprobl.) litt nenger ned i forumet. føler skikkelig med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå