Gå til innhold

[Løst] fedora 30 beta?

Anbefalte innlegg

sudo dnf system-upgrade download --refresh --releasever=30 --setopt='module_platform_id=platform:f30' --skip-broken --nogpgcheck

sudo dnf system-upgrade reboot

Hei sliter litt å oppgradere til fedora beta 30 virker som den laster ned alt, og får bekreftelse å ta reboot, men fremdeles blir ikke dnf oppgradert etter reboot har noen forslag? Får ikke noen feilmeldinger.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har ikke brukt Fedora på lenge, og jeg bruker det heller ikke nå, men hvis du absolutt har lyst til å bruke

Beta-versjon av Fedora, så kan den lastes ned fra sidene til Fedora. Altså isofila. Da får du installert den direkte og kan sikkert oppgradere den viderer når nyere versjoner kommer.

Spørsmålet her blir jo naturligvis om du bruker det nå og har brukt det en stund, slik at du har gjort deg kjent med systemet liksom. Som du sikkert vet, så kan det jo fort oppstå bugs med Betaversjoner og hvis man da ikke har satt seg litt inni systemet da, så blir det vanskelig og løse problemene også.

Hvis du ikke har satt deg inni systemet og allikevel går for Beta-versjon/Rawhide, så bør du iallefall kunne søke/finne løsninger på problemer selv, og der er vel ikke helt du om jeg har skjønt riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...