Skatteflyktning Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Ja, da graver Staten ett hull og fyller det med dine penger. Kunne du selv klart å bruke de tusenlappene dette vil koste deg til noe bedre? Endret 5. april 2019 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg er ikke veldig kulturell, så for min del er det vanvittig. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Vanvittig. Sløseri av folks skattepenger. Og når det gjelder stygg, moderne arkitektur, har vi nok av det allerede. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Slike prosjekter burde bli avgjort ved folkeavstemninger over Internett. Direkte demokrati. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Dette er bare småpenger i forhold til hva Norge bruker på diktatorhjelpen eller trygdeinnvandring. Lenke til kommentar
clink Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Ja, da graver Staten ett hull og fyller det med dine penger. Kunne du selv klart å bruke de tusenlappene dette vil koste deg til noe bedre? Pengene havner naturligvis ikke i hullet. De overføres til entreprenørene. Mon tro om det ikke samarbeides litt her om overprising så de kan fylle visse sjefer og direktørers lommer... Forøvrig er jeg enig i han nede i tråden som sier at sånt bør avgjøres ved direkte demokrati, i stedet for denne korrupte lobbyist-smørja vi har i dag, kalt stortinget. Et fremtidig prosjekt er visstnok nytt regneringskvartal og da får visse mulighet for å slå kloa i astronomiske beløp. Sløseri er et begrep. Et bedre begrep er ran på høylys dag. Endret 8. april 2019 av clink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå