Armridder Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hei, jeg er ikke veldig dreven på hardware og pc men jeg har en pc fra komplett som nå er ca 3 år gammel. Den har kun 250GB SSD disk og det merker jeg blir i minste laget for mitt behov. Så mitt spørsmål er - kan jeg utvide med en ny SSD disk eller støtter ikke hovedkortet mitt mer enn en SSD disk? Hovedkort: ASUSTeK COMPUTER INC. B150M-A (LGA1151) Eksisterende harddsik: 223GB Crucial CT240BX200SSD1 (SATA (SSD)) Jeg antar at jeg uansett kan utvide med en HDD disk uansett, men jeg føler det er litt nedtur i 2019. Spent på svar, på forhånd takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hovedkortet støtter 6 SATA-enheter. SSD og HDD. 1 Lenke til kommentar
Armridder Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Ok takk for svar:)Så da kan jeg trygt bestille denne ssd disken? :https://www.komplett.no/product/975808/datautstyr/lagring/harddiskerssd/ssd-25/samsung-860-evo-1tb-ssd# Hovedkortet støtter 6 SATA-enheter. SSD og HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå