cenenzo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Hei, Jeg fikk en ny status på pakken jeg venter: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 5.april 11.30 - Oslo. Vil pakken være på hentekontoret i dag? Vil pakken være på hentekontoret i dag slik at jeg får hentet den? Jeg holder til i Oslo og pakken skal til Rodeløkka Postkontor i Oslo. Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 I Trondheim så kommer pakkene i de fleste tilfeller på post i butikk om de er innom terminalen samme dag rundt 10-11 iallefall. Kanskje hendt 1 gang at det ikke skjedde. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Skaff dere appen, så kan dere følge med når pakken kommer og hente med en gang Ikke alltid det kommer tekstmelding samme dag 2 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) cxzczczc Synes det er utrolig merkelig at jeg enda ikke har fått ny oppdatering på sporing eller at den har ankommet postkontoret... Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 5 april var en fredag. Vil tro det tar en 1-5 virkedager litt avhengig av hvor i landet du er. Oslo burde ikke ta lange tiden. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 PostNord har tatt feil i rundkjøringen i Ørebro, pakken din har egentlig ankommet Åland, de sender deg bare oppdateringer for å forvirre deg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Pakken min var på terminal i Trondheim 11:15 og er nå klar for henting Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) czczczc Jeg er i Oslo... Føler jeg burde ha hatt den i dag, tror du ikke det? Står at pakken er i terminalen i Oslo, så burde jo ikke være langt unna... Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenopretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) dssdadads Sånn jeg også er vandt til, at jeg får den samme dagen - senest dagen etter. Var dette en pakke du mottok fra utlandet eller innenlands sending? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Sånn jeg også er vandt til, at jeg får den samme dagen - senest dagen etter. Var dette en pakke du mottok fra utlandet eller innenlands sending? Bestilt fra Komplett 7 April klokken 17 Kom til postkontoret 9 april klokken 16 og hentet 18 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) dsdasda Er det noe annerledes prosedyre om det er fra innlandet eller fra utlandet? Tok kontakt med Posten i dag, og det virker ikke som de har en anelse hvor pakken er - enn at den ankom terminalen i Oslo. De sa at de har kontaktet hentekontoret for å sjekke om ikke pakken er der osv - og at jeg måtte holde et øye med sporingen utover dagen... Virker som de har mistet pakken? Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Fikk melding av posten om at de har bedt hentekontoret om å lete etter pakken, dette lover jo godt? :/ Endret 25. august 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg