Cthulhu Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Men bare hvis det er en Fitbit.Nå kan du få Bitmoji-avataren din på klokka Lenke til kommentar
HQ matters Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Dette forklarer i klartekst hvorfor man skal styre unna Fitbit hvis man faktisk trenger en dedikert klokke for bruk i et aktivt liv. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest om 1 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Dette forklarer i klartekst hvorfor man skal styre unna Fitbit hvis man faktisk trenger en dedikert klokke for bruk i et aktivt liv. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest om Sterke meninger fra noen som tydeligvis ikke er i målgruppa. 1 Lenke til kommentar
HQ matters Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Dette forklarer i klartekst hvorfor man skal styre unna Fitbit hvis man faktisk trenger en dedikert klokke for bruk i et aktivt liv. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest om Sterke meninger fra noen som tydeligvis ikke er i målgruppa. Å hva er målgruppen Fitbit prøver å nå? 13 åringer som ikke har tenkt å trene? 1 Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Dette forklarer i klartekst hvorfor man skal styre unna Fitbit hvis man faktisk trenger en dedikert klokke for bruk i et aktivt liv. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest om Sterke meninger fra noen som tydeligvis ikke er i målgruppa. Å hva er målgruppen Fitbit prøver å nå? 13 åringer som ikke har tenkt å trene? Mest sannsynlig. Det at softwaren som tillater Bitmojis på Fitbit finnes trenger ikke du ta som en personlig fornærmelse Lenke til kommentar
HQ matters Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Dette forklarer i klartekst hvorfor man skal styre unna Fitbit hvis man faktisk trenger en dedikert klokke for bruk i et aktivt liv. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest om Sterke meninger fra noen som tydeligvis ikke er i målgruppa. Å hva er målgruppen Fitbit prøver å nå? 13 åringer som ikke har tenkt å trene? Mest sannsynlig. Det at softwaren som tillater Bitmojis på Fitbit finnes trenger ikke du ta som en personlig fornærmelse Tar det ikke som er fornærmelse men fitbit skal være en treningsorientert smartklokke, å det blir bare stadig mindre og mindre akkurat det Lenke til kommentar
knutolek Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Prøver funksjonen nå. Artig gimmick, men ser ikke for meg at dette blir min watchface lenge, men som sagt, artig gimmick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg