Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Yoshi's Crafted World er en meget sjarmerende og hyggelig affære, men er samtidig livredd for å utfordre spilleren.ANMELDELSE: Yoshi's Crafted World Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Bare jeg som tenker LittleBigPlanet når jeg ser designet? Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det spillet der ser så sinnsykt koselig ut. Fikk skikkelig flashbacks til Yoshis World. Herlig at det lages slike spill enda. Jeg må tydeligvis kjøpe meg en Switch. 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nok et godt håndverk fra Good-Feel. Kreativt, sjarmerende, avslappende og moro plattforming. Eneste jeg har å utsette på det (i tillegg til at det er alt for kort), er at banedesignet ikke når Woolly World til knærne. Er noen unntak, men stort sett når det ikke helt opp til forgjengeren. Likevel er det mer enn bra nok til at jeg er fornøyd. 7,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå