DanielAr Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Har hatt Iphone 5s tidligere, nå har jeg galaxy S7. Vil gå over til apple igjen, og lurer på om det er vits å kjøpe iphone 8 eller om jeg like greit kan kjøpe 7? Ser ikke ut som det er store forskjellen fra 7 til 8, bortsett fra pris...samtidig føles det litt feil å kjøpe en "gammel" modell når jeg først skal kjøpe ny. Hva ville dere gjort? tag: Samsung Galaxy S10 Tono: https://descargartonos.info/samsung-galaxy-s10-bellboy.html Endret 4. juli 2019 av DanielAr Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Om jeg skulle kjøpt en iPhone i dag så hadde eg valgt en iPhone XR. Om du absolutt må ha en iPhone med hjem knapp, velg iPhone 8. Den er nyere og vil være enklere å selge i framtiden når du vil bytte til noe annet. Endret 5. april 2019 av Netrum Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Av de to ville jeg valgt 8 pga bedre kamera. Ellers er både iPhone 7 og 8 dårlig (liten skjerm) i forhold til alt annet som selges i dag. Ville gått opp til iPhone XR om jeg måtte ha Apple. Endret 5. april 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå