Gå til innhold

Snapchat får spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snapchat burde heller fokusere på å fikse Android-appen. Det virker som om de ikke har skjønt hvordan de kan bruke kamera i Android, så i praksis tas det en screenshot av det kamera viser. Gjerne 1 sekund etter at man trykker. Kvaliteten er deretter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Snapchat burde heller fokusere på å fikse Android-appen. Det virker som om de ikke har skjønt hvordan de kan bruke kamera i Android, så i praksis tas det en screenshot av det kamera viser. Gjerne 1 sekund etter at man trykker. Kvaliteten er deretter.

Faktisk har de nettopp bygd mye av Android-appen på nytt. Det er derfor den for øyeblikket mangler enkelte funksjoner den hadde før pluss at det er litt barnesykdommer her og der. De hadde visstnok problemer med mye rotete kode i den orginale appen og de har nå bygd en modulær app istedet. 

https://techpp.com/2019/03/15/snap-android-update-interview/

Lars

Lenke til kommentar

Faktisk har de nettopp bygd mye av Android-appen på nytt. Det er derfor den for øyeblikket mangler enkelte funksjoner den hadde før pluss at det er litt barnesykdommer her og der. De hadde visstnok problemer med mye rotete kode i den orginale appen og de har nå bygd en modulær app istedet. 

https://techpp.com/2019/03/15/snap-android-update-interview/

Lars

At de hadde mye rot i den originale koden tror jeg på. I en tidligere versjon (for lenge siden) lekte jeg meg med litt kode i php som lot meg laste ned bildene rett fra server, uten å markere bildene som sett.

Måtte teste appen litt nå, og det kan se ut som om de har gjort noen endringer på bruken av kamera. Det fungerte ihvertfall bedre enn jeg kunne huske.

Lenke til kommentar

Det kommer faktisk an på hvilken mobil man har. F.eks Samsungs toppmodeller så bruker de kamera på en bedre måte og bildene blir faktisk veldig bra. Men fortsatt kunne det vært enda bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...