akelbo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Nintendo lover helt nye opplevelser med Labo VR.Breath of the Wild og Super Mario Odyssey får egne VR-moduser Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Akkurat hvordan det vil fungere er Nintendo imidlertid ganske vag på. VR-brillene må nemlig holdes opp til ansiktet, som trolig vil gjøre det vanskelig å bruke Joy-Con-kontrollerne til å styre Mario samtidig. Etter det jeg forstår, så holder du den opp til ansiktet med JC-kontrollerne montert på konsollen, så det skal ikke være noe problem å styre. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Etter det jeg forstår, så holder du den opp til ansiktet med JC-kontrollerne montert på konsollen, så det skal ikke være noe problem å styre. Ja, «vanskelig» var kanskje ikke riktig ord da det helt klart er mulig å bruke Joy-Con og Labo VR som vist på bildet. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Potensiale for at man kan pådra seg diverse skulder- og nakkeproblemer hvis man planlegger å fullføre Zelda BotW i VR... Lenke til kommentar
Gerog Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Potensiale for at man kan pådra seg diverse skulder- og nakkeproblemer hvis man planlegger å fullføre Zelda BotW i VR... Her er trikset å ligge på ryggen med VR-headset'et på trynet, og en joy-con i hver hånd Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Minner meg om Virtual Boy, også uten headstraps. James fiksa det ganske enkelt Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Potensiale for at man kan pådra seg diverse skulder- og nakkeproblemer hvis man planlegger å fullføre Zelda BotW i VR... Her er trikset å ligge på ryggen med VR-headset'et på trynet, og en joy-con i hver hånd Høres ikke akkurat behagelig ut å ligge strak på rygg i flere timer med t-rex-armer. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Det virker som en utrolig dum idee på så mange måter 1. 2 kamera fordelt på en 720p skjerm virker som utrolig lavt oppløsning 2. Zelda spellet gjer nok utrolig mye VR kvalm 3. Papir VR headset må nok modifiseres... fordi noe sånt med papir kanter er ikke akkurat behaglig 4. Helle måten og holder dette virker utrolig slitsom Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Nintendo måtte jo greie å finne ein måte å gå baklengs inn i framtida med Pukealot VR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå