Gilbert Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 $bp_info = str_replace("[B]","<b>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[/B]","</b>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[I]","<i>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[/I]","</i>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[U]","<u>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[/U]","</u>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[FARGE=gul]","<font color=\"yellow\">",$bp_info); $bp_info = str_replace("[FARGE=rød]","<font color=\"red\">",$bp_info); $bp_info = str_replace("[FARGE=grønn]","<font color=\"green\">",$bp_info); $bp_info = str_replace("[FARGE=blå]","<font color=\"blue\">",$bp_info); $bp_info = str_replace("[FARGE=orange]","<font color=\"orange\">",$bp_info); $bp_info = str_replace("[/FARGE]","</font>",$bp_info); $bp_info = str_replace("[LINK ","<a class=\"link\" target=\"_blank\" href=\"",$bp_info); $bp_info = str_replace("[/LINK]","</a>",$bp_info); Problemet mitt ligger i $bp_info = str_replace("[LINK ","<a class=\"link\" target=\"_blank\" href=\"",$bp_info); Hvordan skal jeg få avsluttet den riktig? Hvis jeg bruker $bp_info = str_replace("]","\">",$bp_info); blir jo alle andre feil. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Prøv deg på regular expressions, preg_replace() f.eks. og backreferencing, funker nok gull i dette tilfellet, har ikke brukt det på en stund, så kan ikke gi deg et brukbart eksempel, men det er ikke veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg forstår ikke problemet... kan du forklare en gang til? *trøtt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå