theplaya Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei, er litt ny på hardware fronten..(pengene har begynt å komme). Lurer på to ting: SLC Servertower, "Prism Silver" på microplex vs: Nobless ATX Kabinett på 3dfxcool. Det kabinettet jeg velger skal ha NoiseControl støydempingsmatte,x antall Enermax vifte, 67m³/time, 14-32 dB(A) m/regulerbar motstand, Enermax strømforsyning, 350W, ATX12V, runde kablern etc.,,, Det jeg lurer litt på er: Prism silver har fan på siden og bak, mens Nobless har 2 inntak forann samt 2 uttak bak, skulle blåse mer luft. Er 2 forann og 2 bak bedre enn en på siden? Det jeg mener er de 2 forann på Nobless har ikke samme inntak som på Lian Li, mindre luft, samt de blåser ikke på hovedkort, cpu, noe prism silver gjør.... Samt blir vel mye mere lyd? Lenke til kommentar
magle Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 chieftec server + vannkjøling! amd pro water kit! glimrende løsning, billig, og bråker mindre. og kjøler desidert bedre enn noen luftkjøling! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 joa.. men er ikke alltid du har bruk for det.. i tillegg må du modde kabinett å masse stash.. Akkurat bestillt meg et Cooler Master tower! Lenke til kommentar
theplaya Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Vil ikke ha et tårn i stua mi... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Skaff deg Lian Li kabinett... :smile: Spør via e-mail om du lurer på noe om det... Kan bare si at bilder ikke gjør rett for dem! Mvh kjello2 Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 22:10, theplaya skrev:Hei, er litt ny på hardware fronten..(pengene har begynt å komme).Lurer på to ting: SLC Servertower, "Prism Silver" på microplex vs: Nobless ATX Kabinett på 3dfxcool. Det kabinettet jeg velger skal ha NoiseControl støydempingsmatte,x antall Enermax vifte, 67m³/time, 14-32 dB(A) m/regulerbar motstand, Enermax strømforsyning, 350W, ATX12V, runde kablern etc.,,,Det jeg lurer litt på er: Prism silver har fan på siden og bak, mens Nobless har 2 inntak forann samt 2 uttak bak, skulle blåse mer luft. Er 2 forann og 2 bak bedre enn en på siden? Det jeg mener er de 2 forann på Nobless har ikke samme inntak som på Lian Li, mindre luft, samt de blåser ikke på hovedkort, cpu, noe prism silver gjør....Samt blir vel mye mere lyd? Jeg anbefaler ikke de viftene. De er ikke 14 DB. Det høres ut som viftene subber borti ett eller annen og den er en ganske høy lyd når du setter vifta på minimal hasdighet. Vil ha valgt pasp vifte men de er det ikke turtallteller på. Noen som hvet om det går ann og koble på turteller (Det er et ledig loddepunkt på vifta)? Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg foretrekker også Papst viftene. Det at de har glidelager gir dem en helt annen lyd enn Enermax sine doble kulelager.. Men det sies at de går i stykker fortere?? Lenke til kommentar
magle Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg anbefaler ikke de viftene. De er ikke 14 DB. Det høres ut som viftene subber borti ett eller annen og den er en ganske høy lyd når du setter vifta på minimal hasdighet. Vil ha valgt pasp vifte men de er det ikke turtallteller på. Noen som hvet om det går ann og koble på turteller (Det er et ledig loddepunkt på vifta)? ja dette er til turtallstelleren ja. har ikke prøvd det selv, men mener at jeg så en som hadde gjort det på et 20-talls vifter og alle var turtallsteller. så det er bare å lodde på en ledning her og på en 3pinskontakt (el. rett på turtallspinnen i kontakta på hovedkortet) Lenke til kommentar
dessident Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 I&S Servertower sort. Rokker rævva til bestemora di. (+ de stygge chieftech kabinetta også). Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 10:25, theplaya skrev:Vil ikke ha et tårn i stua mi... lol, er midi tower.. :smile: Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 20:40, dessident skrev:I&S Servertower sort. Rokker rævva til bestemora di.(+ de stygge chieftech kabinetta også). (+ de stygge chieftech kabinetta også).= shut up, chieftec ruler gata! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-03-06 01:39 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 20:40, dessident skrev:I&S Servertower sort. Rokker rævva til bestemora di.(+ de stygge chieftech kabinetta også). Cheiftec råkker ræva til hele familien din med priser og design. LOL BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå