hjomland Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i MSN til SE P900? Vil helst ikke betale noe for det, så da er IM+ utelukket. Takker for all tilbakemelding God Jul Spritkongen, Hørte jeg skål? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du kan finne en gratis på: http://www.agilemobile.com/amuiq.html Der har du ICQ, Yahoo! og AIM og! Lenke til kommentar
hjomland Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har installert det, men hva må jeg gjøre med tanke på servere og slikt? Spritkongen, Hørte jeg skål? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Først bare kobler du opp med "Internett GPRS", da kobler den seg mot en "master server" så skriver du inn brukernavn/passord på de tjenestene du vil bruke, f.eks MSN Lenke til kommentar
hjomland Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 [GDI]Raptor : Dette skjer på min mobil ! Establishing connection to master server Please wait a moment (Så holder den på i 1 minutt) Can't connect to server. Please check GPRS settings and try again. Problemet er at jeg kan surfer på wap'n. Er det en egen setting for GPRS? Isåfall hvor får jeg tak i den? Ser også at du har HBH - 35. Har du fått den til å parre seg med P900'n? Hva gjorde du for å få det til? Spritkongen, Hørte jeg skål? GOD JUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå