el-asso Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Har endel gamle filmer på videokasetter som skal digitaliseres og redigeres for å brennes på DVD. Planen var å overføre fra videospilleren til mitt Canon 650i kamera som jeg setter på analog-digital konvertering. Derfra med FireWire fra kamera til PC På videospilleren har jeg en ledig scart kontakt som det står inn/ut på så jeg kjøpte denne: kabelen på Clas Olsson og koblet den sorte pinnen i AV-kontakten på kamera. Siden det ikke fungere lurer jeg på om det er feil kabel eller om det rett og slett er noe med scart kontakten på videospilleren ? Noen som vet ? Edit: Topic Endret 23. desember 2003 av el-asso Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Når jeg går inn og ser på kameraet ditt på Canon sine sider, så står det følgende utstyr som følger med: 1 x USB-kabel 1 x A/V-kabel 1 x SCART-Phono-adapter Og en skulle tro at du kan bruke disse kablene til å kopiere fra vhs. Jeg kjenner ikke kameraet, men bruk a/v kabelen til å kopiere mot vhs. Event. med scart-Phono adapteren i mellom. Da skal det nok gå. Forutsetter at du har disse kablene. Det står normalt i bruksanvisningen også hvordan du kobler kameraet til videospillere. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Den kabelen kan du ikke bruke uten ekstra overganger. Du bør heller skaffe deg Clas Ohlson nr 32-2399, der du plugger inn den A/V-kabelen som fulgte med kameraet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå