TheMatrix Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det heter Winamp 5. Siden dette tilsynelatende er et meget viktig poeng for deg, så vil jeg svært gjerne at vi som ikke er så opplyste får del i din kunnskap: 1, Hva er forskjellen på Winamp og WinAmp ? 2, Hvilke forferdelige konsekvenser kan en forveksling av Winamp og WinAmp føre til ? 3, Er dette spesielt for versjon 5 eller gjelder dette også tidligere versjoner. 4, Kan feil bruk føre til søksmål fra feks. BSA eller økokrim ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Battone Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Så hva er konklusjonen da... skal man vandre fra WinAmp 2.91 til WinAmp 5 da? Lenke til kommentar
zarion Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja, egentlig, jeg er storfornøyd! Nå er jo det kommet media libary der du kan legge inn artister , winamp finner selv album osv, så er det bare å trykke litt på det albumet så spiller du det albumet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Min konklusjon : Winamp5 er en fin spiller, med bra design og gode funksjoner. Men jeg holder meg til 2'ern pga. resursbruket, som er vesentlig større en 2'erns bruk. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hey! jeg fikk se pr0n på min winamp hirr synes den var helt grei jeg da.... Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) pr0nen eller winampen ? Endret 26. desember 2003 av WyZarD Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 heh.. jeg fikk jo og forsåvidt se pr0n på winampen.. men det var rævkvalitet.. men winampen var jo fin.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal ikke si så mye om pr0nen siden jeg sitter (les: sliter) med ISDN her.... Men Wianamp'en derimot: jeg ELSKER den faktisk Personlig tar jeg stor avstand fra winamp 3 som virkelig var en kule med kjetting festet til ankelen for systemet. Personlig vil jeg også si at jeg likte Winamp 2.91 kjempegodt. Det var [email protected] det ja. Som Nullsoft sa: All the cool things from Winamp 3.xx in Winamp 2.xx (ikke helt sikkert det var slik de sa, men det var essensen). Jeg la inn Winamp 5.xx når jeg kom hjem til jul, og fant fort ut dette var noe for meg, hvorfor? Fordi at den hadde et lekkert utseende med standard modern skin og var like kjapp som 2.91 (mikroskopisk tregere oppstart). Og før alle begynner slik -> <- så tenk på at ikke alle har like trege maskiner/trege og fullpakke XP-installasjoner.. Nå håper jeg bare at winamp 5 skal komme i rendyrket linux utgave..... bottom line: Winamp 5 = Winamp 2.91 = Winamp 3 = Det var min mening om Winamp 5 i alle fall. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Winamp 5 kommer ikke til Linux. Det heter Winamp3 (v1). Ikke Winamp 3. TheMatrix: blir bare en smule irritert over folk som skriver WinAmp. Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 TheMatrix: blir bare en smule irritert over folk som skriver WinAmp. Aggresjonsproblemer?? Hvis man blir irritert over noe så simpelt... Derfor sier jeg bare en ting.... WinAmp WinAmp WinAmp WinAmp WinAmp WinAmp WinAmp WinAmp! nevnte jeg WinAmp? Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det blir jeg ikke irritert over. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Winamp 5 kommer ikke til Linux. Det heter Winamp3 (v1). Ikke Winamp 3. TheMatrix: blir bare en smule irritert over folk som skriver WinAmp. JEEZ! Tror du ikke at folk vet at Winamp ikke utvikles til linux? ¤"%¤ bedreviter. Noe du ikke har grunn til å være. Hvis du derimot hadde fulgt med litt ville du vært klar over at Winamp 3 kom i Linux Alpha release. Derfor er det ikke umulig at Nullsoft skulle finne på å utvikle Winamp 5 i Linux utgave, selv om det er lite sannsynlig. Er det en ting vi ikke trenger er det folk som skal kommentere ting som alle vet. Hvis noen skriver WinAmp så kan de vel få lov til det. Er DU perfekt? Er det relevant om man skriver Winamp3 eller Winamp 3? Er det nødvendigvis relevant at du bryr deg? Trenger du å dele alle dine tanker med andre..... Hilsen en morgengretten Tresprit Endret 26. desember 2003 av Tresprit Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tresprit: Amen! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, egentlig, jeg er storfornøyd! Nå er jo det kommet media libary der du kan legge inn artister , winamp finner selv album osv, så er det bare å trykke litt på det albumet så spiller du det albumet Hvert der siden 2.8 tror jeg Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den heter Winamp 5, IKKE WinAmp 5. det heter ikke, ikke "IKKE" Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 stor bokstav i begyndelsen av en setning RIP Lenke til kommentar
lillo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fra evig korrigering over til noe annet. Hvor ble det av Winamp 4? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) jeg har holdt meg langt borte fra winamp lenge, har gått for WMP etter jeg fikk XP og skiftet nå til slutt til iTunes, genialt. topp 25 spilte sanger, topp 10 plasserte... har ikke behov for tv på dataen, eller phete skinns.. skal jo ikke se lyden skal høre den har ikke lastet ned og og gjør heller ikke. anbefaler iTunes Endret 26. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fra evig korrigering over til noe annet. Hvor ble det av Winamp 4? De har slått sammen funksjonene som winamp2 og winamp3 hadde. 2+3 er 5. Dessuten sier de jo "so fine we skipped a number" Lenke til kommentar
lillo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fra evig korrigering over til noe annet. Hvor ble det av Winamp 4? De har slått sammen funksjonene som winamp2 og winamp3 hadde. 2+3 er 5. Dessuten sier de jo "so fine we skipped a number" Da skjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå