Mannn28 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Lurer veldig på hvordan jeg skal få tilbake tastaturet mitt i normal oppførsel.. Jeg satt på et eksternt tastatur for 2 dager siden, og det er slik at hvis jeg tar det vekk igjen blir i til 5 m til 0 osv.... Lurer veldig på hvordan dette skal fikses.. Men tastaturet virker når jeg har i det eksterne(Begge to). Veldig trist dette, siden jeg ikke har plass til musen, og bærbar mus er ikke akkurat primus. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Padlock/Numlock? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Padlock/Numlock? helt sikkert, på min laptop er i allefall 5 og i samme knapp. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) På min laptop må jeg trykke Fn og NumLk for å få vanlig tastatur. Må som regel gjøre det etter å ha brukt eksternt tastatur.. Civix Endret 22. desember 2003 av Civix Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Takk skal du ha Civix, slapp jeg å slite med det i jula...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå